جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی درباره نظام اعتبارسنجی که در سال 1403 اجرایی می شود و آخرین برنامه ها درباره تجمیع کارت‌های بانک‌ها به توضیحاتی پرداخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: در طرح ملی وکلا در مساجد با مشارکت 3 هزار و 800 نفر از اعضای مرکز، به تعداد 28 هزار و 500 نفر در یک هزار و 530 مسجد، خدمات حقوقی رایگان تا حصول نتیجه ارائه شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی ارتقا و تقویت سامانه های نظارتی بانک مرکزی در راستای انجام وظایف اصلی بانک یعنی کنترل تورم را از مهمترین اقدامات حوزه فناوری های نوین در سال 1402 برشمرد و گفت: برای کنترل تورم، بانک مرکزی نیازمند کنترل خلق نقدینگی توسط بانک هاست و در این زمینه از سامانه های نظارتی متنوعی بهره می برد که در سال 1402 با ارتقا این سامانه ها، بانک مرکزی از ظرفیت...

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، این سازمان برای کلیه مشمولان مالیات ارزش افزوده اظهارنامه برآوردی ایجاد خواهد کرد و مودیان باید به منظور اصلاح، تکمیل و استرداد اظهارنامه خود به کارپوشه مراجعه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

ماخذ محاسبه مالیات نقل و انتقال [و حق‌الثبت] انواع خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت‌های تولید داخل و وارداتی اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فناوری های نوین بانک گفت: نظام اعتبارسنجی که طراحی شده بر مبنای هوش مصنوعی است و اطلاعات را از منابع اطلاعاتی مختلف مانند سازمان امور مالیاتی، وزارت رفاه، قوه قضائیه پلیس راهنمایی و رانندگی و... جمع اوری می کند معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی به تشریح آخرین برنامه ها درباره تجمیع کارت‌های بانک‌ها پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین، معاون فناوری های نوین بانک گفت: نظام اعتبارسنجی که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی؛ محرمیان افزود: از آثار استفاده این سامانه‌ها در کنار برنامه‌ها و سیاست‌های بخش‌های نظارتی و اقتصادی بانک مرکزی می‌توان به کنترل خلق نقدینگی در محدوده هدفگذاری شده اشاره کردکه در نهایت به روند کاهنده نرخ تورم نیز منجر شد. معاون بانک مرکزی همچنین از بهره گیری از سامانه‌های نوین بانک مرکزی برای مقابله برخط با تراکنش‌های...

خبرگزاری تسنیم

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه نظام اعتبارسنجی در سال 1403 اجرایی می شود، به تشریح آخرین برنامه ها درباره تجمیع کارت‌های بانک‌ها پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در 11ماهه امسال مالیات نقل‌وانتقال سهام در بورس حدود 9/1 همت، مالیات سیگار 8/4 همت، مالیات نقل‌وانتقال املاک 6 همت، درآمد عوارض خروج از کشور نزدیک به 2 همت، مالیات خودروهای گران‌قیمت 1/5 همت، مالیات واحدهای مسکونی گران‌قیمت 43 میلیارد تومان و مالیات خانه‌های خالی 4 میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حقوق بگیران بخش خصوصی و دولتی مجموعا تا پایان بهمن ماه حدود 60 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند.

خبرگزاری تسنیم

حقوق بگیران بخش خصوصی و دولتی مجموعا تا پایان بهمن ماه حدود 60 هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کردند.

وب‌گاه گسترش

طرح مالیات بر عایدی سرمایه از زمان تصویب در مجلس با مشکلات و انتقادات متعددی مواجه شده است و تاکنون به قانون تبدیل نشده است؛ زیرا باید مسائل و نقاط ضعف مطرح شده توسط شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام رفع شوند.

وب‌گاه گسترش

سامانه مودیان مالیاتی به عنوان یکی از ابزارهای حیاتی برای برقراری عدالت مالیاتی مطرح است. از طریق این سامانه، 3 میلیون مودی مالیاتی به نظام مالیاتی متصل شده‌اند.

وب‌گاه الف

سامانه مودیان مالیاتی یکی از مهم‌ترین ابزارها برای برقراری عدالت مالیاتی است که از طریق آن 3 میلیون مودی مالیاتی به نظام مالیاتی پیوسته‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: اکنون مودیان مالیاتی با یک دستگاه کارت‌خوان اندرویدی در کمتر از یک دقیقه می‌توانند صورت‌حساب الکترونیکی ارسال کنند. به گزارش عرشه آنلاین، سامانه مودیان مالیاتی یکی از مهم‌ترین ابزارها برای برقراری عدالت مالیاتی است که از طریق آن 3 میلیون مودی مالیاتی به نظام مالیاتی پیوسته‌اند. یکی از چالش‌های بزرگ دولت‌ها در سال‌های اخیر تلاش برای افزایش درآمدهای مالیاتی...