جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

به‌گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون 144 مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجاست.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی موحدی سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور: طبق ماده 144 جهیزیه منقول و مهریه اعم از منقول و غیرمنقول و الی آخر معاف از مالیات خواهد بود، کما این که این ماده اصلاح نشود و یا تغییری پیدا نکند طبیعتاً مهریه هم معاف از مالیات خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس راهور فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مکلف است فهرست مالکان و خودروهای مشمول را مطابق با درخواست سازمان امور مالیاتی کشور حداکثر تا پایان فروردین سال 1403 به سازمان امور مالیاتی کشور ارسال و امکان دسترسی برخط جهت استعلام موردی را برای این سازمان فراهم کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از وصول و استرداد وجوه مبلغ 119 همت مربوط به بیت المال با ورود و پیگیری های این سازمان در سال گذشته خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان امور مالیاتی میزان مالیات بر مهریه و جهیزیه را اعلام کرد سازمان امور مالیاتی میزان مالیات بر مهریه و جهیزیه را اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین، به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون 144 مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجا است.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس احکام مالیاتی بودجه سال 1403، خودروهای بالای 3 میلیارد و 500 میلیون تومان نسبت به مازاد بر این مبلغ مشمول مالیات سالانه خودرو به نرخ یک درصد می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ذبیح‌الله خداییان در نشست سراسری در سال جدید با عنوان «تبیین سیاست‌ها، راهبرد‌ها و برنامه‌های سازمان بازرسی» با تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ابراز امیدواری کرد که اجرای برنامه‌ها با انگیزه مضاعفی صورت گیرد. وی با اشاره به نامگذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، تصریح کرد:...

خبرگزاری تسنیم

به گفته سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور، براساس حکم قانون 144 مالیات مستقیم، هیچ آستانه‌ای برای معافیت مهریه لحاظ نشده است و تا زمانی که قانون تغییر نکند این معافیت پابرجا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت سیزدهم با راهبرد هوشمندسازی مالیات ستانی برای به شناسایی ابربدهکاران و فراریان مالیاتی اقدام کرد که طبق گزارش سازمان امور مالیاتی بیش از 110 هزار میلیارد تومان مالیات از این افراد تنها در سال 1402 وصول شد و این روند استمرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت سیزدهم با راهبرد هوشمندسازی مالیات ستانی برای به شناسایی ابربدهکاران و فراریان مالیاتی اقدام کرد که طبق گزارش سازمان امور مالیاتی بیش از 110 هزار میلیارد تومان مالیات از این افراد تنها در سال 1402 وصول شد و این روند استمرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی باشگاهداران ورزشی استان تهران گفت: نیاز است وزیر ورزش درباره پیگیری موضوع مالیات ارزش افزوده با وزارت اقتصاد و دارایی جلسه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سامانه جامع امور گمرکی در اطلاعیه ای اعلام کرد: از امروز نرخ 10 درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در واکنش به حمله تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد: دست مدافعان، حافظان و پاسداران ایران را می‌بوسیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالیات سیگار در سال 1403 تعیین شد. مالیات سیگار در سال 1403 تعیین شد. به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس لایحه بودجه پیش بینی شده در سال جاری درآمد حاصل از مالیات بر فروش سیگار رشد 42.2 درصدی داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی توضیح داد که امکان پرداخت از طریق موبایل به جای استفاده از کارت وجود دارد،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد در سال جدید سه خبر مهم به تولیدکنندگان داده است. به گفته احسان خاندوزی، در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان در سال 1403، کاهش مالیات تولیدکنندگان برای سومین سال پیاپی در تدوین بخش دوم لایحه بودجه مطرح شده است. همچنین فرآیند رفع تعهد ارزی صادرکنندگان در کمیسیون اقتصادی با پیشنهاد بانک مرکزی اصلاح شده است. خبر سوم وزیر اقتصاد برای تولیدکنندگان، فرارسیدن موعد اجرای آیین‌نامه...