شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی سبحانیان در جدیدترین اظهاراتش اعلام کرد که برنامه‌ای برای مالیات ستانی از دستفروشان نداریم.

وب‌گاه تابناک

مدتی قبل رئیس مرکز ملی بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد تاکید کرد: دستفروشان هم باید احراز هویت شوند و دستگاه کارتخوان داشته باشند تا بدانیم که هر دستفروش چه مقدار درآمد دارد؛ حال امروز رییس سازمان امور مالیاتی نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد که تاکنون بیش از یک میلیارد و 200 میلیون صورت حساب الکترونیکی صادر شده است و روند اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی به سمت رشد ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان مالیات گفت: با توجه به اختلاف دیدگاه بین بانک مرکزی و وزارت راه و شهرسازی تا به امروز بانکی در خصوص عدم پرداخت تسهیلات ساخت جریمه نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر اقتصاد گفت: تاکنون یک میلیارد و 200 میلیون صورت حساب الکترونیکی صادر شده که روند رو به رشد اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی ادامه می‌یابد.

وب‌گاه 55 آنلاین

هادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی گفت: برنامه‌ای برای مالیات ستانی از دستفروشان نداریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید هادی سبحانیان رئیس سازمان امور مالیاتی صبح امروز در همایش سیاست‌های مالی و مالیاتی کشور اظهار کرد: به اعتنای مبانی نظری و شواهد تجربی باید از منابع نفتی فاصله بگیریم و به سمت منابع مالیاتی برویم چرا که نفت اساسا یک سرمایه برای نسل‌های آینده است. سبحانیان یکی از رویکرد‌های اصلی نظام مالیاتی را حرکت به سمت نظام مالیاتی داده مبنا و سیستمی برشمرد...

وب‌گاه فرارو

هادی سبحانیان رییس سازمان امور مالیاتی گفت: برنامه‌ای برای مالیات ستانی از دستفروشان نداریم.

وب‌گاه گسترش

بابک نگاهداری گفت: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که در آینده همه معاملات مودیان را در سامانه مودیان پوشش دهیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه دست‌فروش‌ها مشمول مالیات نمی‌شوند، گفت: جرایمی مالیاتی برای بانک‌هایی که به تکالیف خود در پرداخت تسهیلات مسکن عمل نکرده‌اند صادر شده و این موضوع ادامه دارد.

خبرگزاری مهر

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: بالاترین میزان شناسایی مودیان جدید مالیاتی در سال‌های 1400 تا 1402 رخ داده است، شناسایی درآمدهای آنان در دستور کار است که به تامین مالی بودجه منجر می شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی با اشاره به اختلاف نظر بانک مرکزی و وزارت راه بر سر مبنای محاسبه مالیات بانک‌های متخلف در ارائه تسهیلات مسکن، گفت: کسی که دنبال‌کننده زیادی دارد و بابت تبلیغات درآمد دارد، باید مالیات درآمد حاصل از تبلیغات خود را بپردازد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اقتصاد با بیان اینکه می‌توانیم ادعا کنیم که بالاترین نرخ شناسایی مودیان جدید را در حد فاصل سال 1400 تا 1402 داشتیم، گفت: با توجه به قانون تسهیل تکلیف مودیان، دست سازمان امور مالیاتی برای اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی باز است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس اعلام کرد که طبق قانون تسهیل تکالیف مؤدیان، مؤدیان کوچک از صدور صورت‌حساب الکترونیک معاف شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 4 میلیون مودی با راه‌اندازی سامانه مودیان از طریق خود اظهاری اقدام به پرداخت مالیات می‌کنند.

خبرگزاری اکو نیوز