شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

اشکان هراتی با اشاره به اینکه چه کسانی مشمول صدور صورتحساب الکترونیکی هستند، گفت: فروشندگان خدمات و کالاهای تک‌نرخ و همچنین کسانی که سقف 18 میلیارد تومان فروش داشته و از صدور صورتحساب معاف هستند

خبرگزاری تسنیم

به نظر می‌رسد که دلیل کاهش فرصت ارائه صورت حساب الکترونیک به یک هفته به علت افزایش سرعت عمل در رسیدگی به پرونده‌های مالیات ارزش افزوده فصل زمستان 1402 است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک مرکزی به موجب قانون تسهیل، فاکتورهای دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی را به صورتحساب الکترونیکی تبدیل می‌کند بانک مرکزی به موجب قانون تسهیل، فاکتورهای دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی را به صورتحساب الکترونیکی تبدیل می‌کند اشخاصی می‌توانند از دستگاه‌های کارتخوان و درگاه پرداخت الکترونیکی برای صدور صورت حساب الکترونیکی استفاده کنند که صرفا کالا...

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی به موجب قانون تسهیل، فاکتورهای دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت الکترونیکی را به صورتحساب الکترونیکی تبدیل می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

سید محمدهادی سبحانیان گفت: بسیاری از مردم که درآمد پایینی دارند یا مخارج آنها بالا است از پرداخت مالیات بر مجموع درآمد معافیت خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌کل بانک مرکزی چندی پیش با برشمردن برخی سازوکارها از چرخه‌های تضعیف ریال گله کرد و از دستگاه قضایی خواست با کسانی که در معاملات خود از ابزارهایی به غیر از ریال استفاده می‌کنند، به‌طور جدی برخورد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سال‌های اخیر با وجود تورم افسارگسیخته، اسکناس مناسبی در دسترس عموم نبوده است؛ درحالی‌که همه کشورها سطح استانداردی را برای انجام معاملات با اسکناس مراعات می‌کنند. از منظر عموم، این امر به معنی رصد بیش از حد روی معاملات عادی روزانه تلقی می‌شود و همین مساله بر اعتماد عمومی اثر منفی می‌گذارد

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها حاکی از آن است که عواملی، چون تورم مزمن، سیاست‌های نامناسب مالیاتی، نرخ سود حقیقی منفی، فقدان اسکناس مناسب با معاملات، خروج سرمایه و انتظارات تورمی از کانال نوسانات ارزی موجب می‌شود تا ریال در موضع ضعف قرار بگیرد.

وب‌گاه گسترش

معاون پژوهش سازمان امور مالیاتی اظهار داشت: برخی از مودیان می‌توانند تا سال 1404، دستگاه‌های کارتخوان را به عنوان صورتحساب الکترونیکی در نظر بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

معاون پژوهش سازمان امور مالیاتی گفت: برای برخی مودیان تا سال 1404 رسید دستگاه‌های کارتخوان به عنوان صورتحساب الکترونیکی تلقی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طبق قانون مالیات‌های مکرر فروشندگان و عرضه کنندگان کالا که سقف فروش تا 18 میلیارد تومان دارند تا دو سال معاف از مالیات هستند.

خبرگزاری دانشجو

سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی در گفتگو با دانشجو: در تمام دنیا به سمت مالیات‌ستانی از مجموع درآمد‌های اشخاص حقیقی در حال حرکت هستند. این یعنی به جای اینکه فشار مالیاتی بر گرده اشخاص حقوقی (شرکت‌ها، کارخانجات و...) باشد از مجموع درآمدی که افراد از منابع مختلف دارند مالیات ستانی انجام شود. این به معنای آن نیست که تمام مردم مشمول مالیات بر مجموع درآمد می‌شوند بلکه معتقدیم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: طبق قانون مالیات‌های مکرر فروشندگان و عرضه کنندگان کالا که سقف فروش تا 18 میلیارد تومان دارند تا دو سال معاف از مالیات هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه مالیاتی ایران، سید محمدهادی سبحانیان، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه، مرکز دادرسی مالیاتی سنگر تظلم خواهی مردم و مؤدیان مالیاتی است، گفت: لازم است با جذب نیروی انسانی توانمند در مدیریت‌های دادرسی، توان رسیدگی به پرونده‌ها در هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی ارتقاء یابد. دکتر سبحانیبان تصریح کرد: دستاورد‌های ملموس و قابل...

وب‌گاه الف

معاون پژوهشی مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی کشور، گفت: طبق قانون دائمی مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400، اصل طلا معاف از مالیات بر ارزش افزوده است و در خرید طلا، فقط اجرت طلا محاسبه می‌شود و خریدار هیچ‌گونه مالیاتی غیر از آن نباید بپردازد.