شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: سامانه میراث برای ثبت نام وراث متوفیان سهام عدالتی که بعد از 31 تیرماه 1399 فوت کرده اند، هنوز بازگشایی نشده است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: نزدیک به 10 میلیون فرصت فساد فقط از طریق پیاده سازی درگاه ملی مجوز خشکانده شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، اطلاعیه‌ای درباره وراث متوفیان سهام عدالت منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در آستانه برگزاری انتخابات 11 اسفندماه با صدور پیامی، همکاران مالیاتی در سراسر کشور را برای حضور پرشور در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: یک میلیون و 500 هزار مجوز از درگاه ملی مجوز صادر شده که زمینه بروز 10 میلیون فرصت فساد خشکانده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره پرونده نیشکر هفت تپه و بابک زنجانی، ماجرای هک سایت قوه قضاییه، انتخابات مجلس و دستاوردهای سفر اژه‌ای به عراق ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در مهرماه 1398، پس از سال‌های بلاتکلیفی، قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان به تصویب مجلس دهم رسید تا در 15 ماه زیرساخت‌های اجرایی آن فراهم و در نهایت اجرایی شود. در نهایت با تصویب این قانون در شورای نگهبان در آبان‌ماه، رئیس‌جمهور وقت، آن را به وزیر امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرد. باگذشت زمان اما اتفاق مثبتی پیرامون جامع‌ترین مصوبه مالیاتی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه صدور صورتحساب الکترونیکی به صورت کلی به عهده فروشنده است، گفت: مالیات بر ارزش افزوده بر اساس صورتحساب‌های الکترونیکی ثبت شده محاسبه می شود. تجارت نیوز نوشت: معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه صدور صورتحساب الکترونیکی به صورت کلی به عهده فروشنده است، گفت: مالیات بر ارزش افزوده بر اساس صورتحساب‌های الکترونیکی ثبت شده محاسبه می...

وب‌گاه فرارو

یکی از وظایفی که فروشنده دارد، آن است که بعد از صدور این صورتحساب حتما نسخه چاپی یا قابل چاپ را در اختیار خریدار قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خریداران طلا به این نکته توجه داشته باشند که هنگام خرید طلا از فروشنده صورت حساب الکترونیکی درخواست کنند که به سه دسته تقسیم می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خریداران طلا توجه داشته باشند که هنگام خرید طلا از فروشنده صورت حساب الکترونیکی درخواست کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مالیات املاک و خودروهای لوکس که در نظام اقتصادی کشورهای موفق اجرا شده، در ایران نیز با تصویب در مجلس از سال 1398 در دستور کار قرار گرفته و سالانه با توجه به نرخ تورم و افزایش ارزش دارایی‌ها میزان آن تغییر می‌کند. این نوع مالیات به تدریج در سال‌های گذشته با رشد زیرساخت‌ها شکل عملیاتی جدی‌تری به خود گرفته و سال آینده خودروهای بالای سه میلیارد تومان و املاک بالای 25 میلیارد تومان مشمول...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از بین متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن، تعداد 151 هزار و 724 نفر در مرحله تایید نهایی هستند که پیگیری‌ها درباره تامین زمین برای حدود 125 هزار نفر آنان در شهرهای جدید بهارستان، صدرا و پرند در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: صدور صورت حساب الکترونیکی تکلیف و وظیفه فروشندگان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه صدور صورتحساب الکترونیکی به صورت کلی به عهده فروشنده است، گفت: مالیات بر ارزش افزوده بر اساس صورتحساب‌های الکترونیکی ثبت شده محاسبه می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از ملاک‌های مردم برای انتخاب نمایندگان برنامه‌ها و ایده‌های اقتصادی است؛ موضوعی که جای خالی آن در تبلیغات انتخاباتی دیده می‌شود.