شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان اداری و استخدامی از تاخیر شهرداری‌ها و سازمان تامین اجتماعی برای پیوستن به سامانه رضایت‌سنجی از کارکنان دولت خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از نشست دولت و مجلس برای بررسی موضوع ساماندهی و تبدیل وضعیت کارکنان دولت خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاغل پردرآمدی که فرار مالیاتی دارند، برخی واردکنندگان و بخش‌های غیرمولد که طی سال‌های گذشته از فضاهای تاریک اقتصادی سود می‌بردند، همواره تمایل داشتند قیمت ارز بالا رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که طبق قانون جهش تولید مسکن باید بانک‌ها 20 درصد از تسهیلات خود را به مسکن اختصاص دهند، اما همچنان بسیاری از بانک‌ها در پرداخت این وام مقاومت می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

پیش از این هم رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرده بود 50 درصد از صاحبان اصناف و مشاغل در سال گذشته مالیات صفر اظهار کرده بودند یعنی در واقع مالیاتی طی یک سال فعالیت نپرداخته بودند که آن را هم پذیرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه شماره 18، مطالبی را درباره محاسبه حد مجاز هر دوره مالیاتی بر اساس اظهارنامه‌های تسلیمی تا قبل از شروع همان دوره مالیاتی تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان در یکی از شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: سازمان امور مالیاتی تکریم مودیان مالیاتی و رسیدن به عدالت مالیاتی در سرلوحه اهداف خود قرار داده است به طوری که پیش از این پیش از این مالیات 50 درصد از مشاغل صفر شده است. وی افزود: در شرایط فعلی نیز با توجه به سیاست‌های اقتصادی اتخاذ شده دولت مردمی در اعتماد به اصناف و تسهیل امور تولیدکنندگان،...

وب‌گاه گسترش

آغاز عرضه شمش در مرکز مبادله از روز چهارشنبه 27 دی ماه اعلام شده است و تا کنون عرضه‌کنندگان با این شیوه عرضه را استقبال خوبی کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: این سازمان اوراق قطعی بیش از 3 میلیون و 700 هزار مودی شخص حقیقی مشمول مالیات مقطوع در سال گذشته را بدون رسیدگی و تغییر در میزان مالیات و مطابق مالیات ابرازی ایشان در فرم های تسلیمی، صادر و به این دسته از مودیان ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سامانه مودیان مالیاتی یک سامانه جامع و یکپارچه است که برای تسهیل امور مالیاتی مودیان طراحی شده است. یکی از مهمترین وظایف این سامانه، ارسال صورتحساب الکترونیکی توسط مودیان است. افزونه‌های واسط سامانه مودیان مالیاتی، ابزارهایی هستند که به مودیان کمک می‌کنند تا بتوانند به‌صورت الکترونیکی صورتحساب خود را به سامانه مودیان ارسال کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پرسپولیس، مفاصاحساب مالیاتی مربوط به قرارداد همکاری برانکو ایوانکوویچ را از سازمان امور مالیاتی اخذ کرد و مذاکره با گزینه نخست سرمربیگری سرخپوشان ایران ادامه پیدا می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - باشگاه پرسپولیس مفاصاحساب مالیاتی مربوط به قرارداد همکاری برانکو ایوانکوویچ را از سازمان امور مالیاتی اخذ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت باشگاه پرسپولیس نوشت: باشگاه پرسپولیس، مفاصاحساب مالیاتی مربوط به قرارداد همکاری برانکو ایوانکوویچ را از سازمان امور مالیاتی اخذ کرد و مذاکره با گزینه نخست سرمربیگری سرخپوشان ایران ادامه پیدا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه پرسپولیس، مفاصاحساب مالیاتی مربوط به قرارداد همکاری برانکو ایوانکوویچ را از سازمان امور مالیاتی اخذ کرد و مذاکره با گزینه نخست سرمربیگری این تیم ادامه پیدا خواهد کرد.