شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

مشاور امور مالیاتی اتاق اصناف ایران به تشریح اطلاعیه سازمان امور مالیاتی در خصوص واحدهای صنفیِ فراخوان‌شده جهت صدور صورتحساب الکترونیک در سامانه مودیان پرداخت.

وب‌گاه گسترش

با توجه به افزایش قیمت جهانی طلا و رشد قیمت سکه در بازار داخلی، قیمت سکه بهار آزادی به حدی رسید که حبابی به شمار می‌رود و قیمت آن به 7 میلیون و 155 هزار تومان افزایش یافت. این افزایش قیمت سکه به دلیل تقاضای بالا و جذب سرمایه‌گذاران در بازار سکه رخ داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: معاون تجارت و خدمات وزیر صمت گفت: اطلاعاتی که وارد سامانه مودیان می‌شود رمزنگاری شده و مشکلی برای طلافروشان ایجاد نمی‌کند.

وب‌گاه فرارو

در لایحه بودجه سال1403، درآمد‌های مالیاتی نسبت به بودجه سال جاری رشد نزدیک به 50 درصدی را ثبت کرده است؛ اما درآمد‌های نفتی نسبت به سال 1402، کاهش 11.6 درصدی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در 9 ماهه ابتدایی سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در 9 ماهه ابتدایی سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با استفاده از دستگاه‌های کارتخوان اندرویدی، بخشی از نگرانی های مودیان نوع یک و دو که برای وارد کردن اطلاعات خود با مشکل مواجه بودند، برطرف می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام مسوول در سازمان امور مالیاتی از معافیت بالای مالیاتی هنرمندان خبر داد. به گفته مدیرکل حسابرسی سازمان امور مالیاتی، از اظهارنامه 4هزارمیلیاردتومانی هنرمندان حدود هزارمیلیاردتومان آن مشمول معافیت بوده است. این در حالی است که کارمندان و حقوق‌بگیران رسمی، به‌عنوان کسانی که درآمد آنها به‌طور مستمر رصد میشود زیر فشار مالیاتی هستند و بار سنگینی را متحمل می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی از شناسایی 2.7 میلیون مودی جدید مالیاتی در سال جاری خبر داد و گفت: از محل افزایش یک درصد نرخ مالیات بر ارزش افزود در سال آینده 60 تا 70 هزار میلیارد تومان درآمد جدید به دست می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: 4 میلیون نفر از صاحبان مشاغل ما نیز مشمول هیچ مالیاتی نشده اند و 80 درصد مالیاتی که وصول می‌کنیم مربوط به شرکت‌های بزرگ دولتی و خصوصی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور این نکته را هم یادآور شد که در دولت سیزدهم، بیش از 50 درصد از منابع بودجه‌ای از محل درآمدهای مالیاتی است و سهم درآمدهای نفتی در بودجه به کمتر از 30 درصد رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در 9 ماهه ابتدایی سال 1402 خبر داد و گفت: افزایش درآمدهای مالیاتی ناشی از افزایش نرخ های مالیاتی نبوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان مالیات گفت: افزایش درآمد‌های مالیاتی به معنای فشار به مشاغل تولیدی نیست و در سال گذشته بیش از نیمی از مشاغل و اصناف مشمول مالیات نبودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان امور مالیاتی کشور از تحقق 100 درصدی درآمدهای مالیاتی پیش بینی شده در 9 ماهه ابتدایی سال 1402 خبر داد و گفت: افزایش درآمدهای مالیاتی ناشی از افزایش نرخ های مالیاتی نبوده است.