شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

طبق آمار های منتشر شده، تعداد 114 هزار واحمد مسکونی لوکس وجود دارند که این تعداد در سال جاری شناسایی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تمرکز دولت بر شفافیت و عدالت مالیاتی است و با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم و اجرای مالیات بر مجموع درآمد، تبعیض‌های مالیاتی که در ادراک عمومی وجود دارد از بین خواهد رفت. مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به مطلب مورخ بیست‌وسوم دی‌ماه سال جاری روزنامه دنیای‌اقتصاد با عنوان «تبعیض مالیاتی سلبریتی‌ها» توضیح داد: در موضوع مالیات، تمرکز دولت همواره بر مساله...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درحالی‌که طی روزهای گذشته خبری مبنی بر اخذ مالیات از تراکنش‌های کارت به کارت دست به دست می‌شود، اما بررسی اطلاعیه سازمان امور مالیاتی نشان می‌دهد این موضوع حاصل یک سوءبرداشت بوده و منظور این است که سازمان امور مالیاتی همه تراکنش‌های واریزی به یک حساب از جمله کارت به کارت را برای محاسبه مالیات کل مبنا قرار می‌دهد. پس از برنامه سیاستگذار برای اخذ مالیات از تراکنش‌های کارت‌خوان‌ها و تفکیک...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در روز جاری فرمول جدید خوراک (میعانات و نفت خام) و فرآورده‌های نفتی تحویلی از سوی وزارت نفت ابلاغ شد و این ابلاغیه از ابتدای سال 1402 تا پایان سال 1404 را شامل می‌شود. پیش‌بینی بورس فردا یکم بهمن 1402 / زمستان سخت بازار سهام با مصوبه‌ای تازه

وب‌گاه گسترش

در این دستورالعمل به این نکته نیز اشاره شده که مراتب فوق مانع از صدور صورتحساب الکترونیکی نوع 1 و یا 2 مطابق دستورالعمل صدور صورتحساب الکترونیکی، توسط صاحبان مشاغل با فروش سالانه کمتر از نصاب مذکور که طبق سایر قوانین مکلف به صدور صورتحساب الکترونیکی شده‌اند، نخواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: 114 هزار واحد مسکونی مجلل و لوکس در سال 1402 شناسایی شده که از طریق پیامک به اطلاع مالکان آن می رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصاد نیوز نوشت: در روز جاری فرمول جدید خوراک (میعانات و نفت خام) و فرآورده‌های نفتی تحویلی از سوی وزارت نفت ابلاغ شد و این ابلاغیه از ابتدای سال 1402 تا پایان سال 1404 را شامل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی ابراهیمی، مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی گفت: قیمت مرغ زنده درب مرغداری باید حدود 64 هزار تومان باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: 114 هزار واحد مسکونی مجلل و لوکس در سال 1402 شناسایی شده که از طریق پیامک به اطلاع مالکان آن می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی از شناسایی 114 هزار واحد مسکونی مجلل و لوکس که رقم مالیات آنها 1490 میلیارد برآورد شده خبر داد.

وب‌گاه گسترش

کرومیت با بازدهی 179 درصدی از زمان عرضه تاکنون بهترین عملکرد را در میان عرضه اولیه‌های بورس 1402 داشته است. پس از آن، پی‌پاد بیشترین میزان رشد را نشان داده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: 114 هزار واحد مسکونی مجلل و لوکس در سال 1402 شناسایی شده که از طریق پیامک به اطلاع مالکان آن می رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: 75 درصد از گزارشات سامانه سوت زنی در خصوص عدم استفاده از دستگاه کارت خوان در بخش‌های مختلف بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری تحلیلی «تهران پرس»، اختتامیه جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی، امروز پنجشنبه 28 دی با حضور فعالان این عرصه، حجت الاسلام درویشیان رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور، سردار سرتیپ رحیم نوعی اقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس، داود گودرزی دبیر جشنواره هشت فرمان مقام معظم رهبری در زمینه مبارزه با مفاسد...