شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش سن بازنشستگی، متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و دریافت حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی توسط سازمان امور مالیاتی از چالش‌برانگیزترین بندهای مرتبط با صندوق‌های بازنشستگی در برنامه هفتم توسعه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل شورای عالی عتف با اشاره به تصویب آیین‌نامه ساماندهی پژوهشگران مستقل در کمیسیون دائمی این شورا گفت: سازمان تامین اجتماعی و سازمان امور مالیاتی بر اساس این آیین‌نامه ضمن پذیرش پژوهشگری مستقل به عنوان یک شغل، موظف شدند ظرف سه ماه بخشنامه‌ها و دستورالعمل محاسبه و پرداخت بیمه و مالیات پژوهشگران را تدوین و ابلاغ کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فروشگاه‌های زنجیره‌ای واینترنتی با نگه‌داشتن پول مشتری به ازای هر 24ساعت سودکلانی به جیب می‌زنند اگرمیزان فروش روزانه این فروشگاه‌ها شفاف ودر دسترس مردم بود قطعاً سود میلیاردی‌شان قابل محاسبه بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: در لایحه مالیات بر مجموع درآمد، معافیت مالیاتی متناسب با تعداد اعضای خانواده افزایش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل امور مالیاتی استان البرز از شناسایی یک فرار مالیاتی چند صد میلیارد تومانی یک شرکت معروف فعال در زمینه فرآورده‌های گوشتی حبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان مالیات گفت: سازمان امور مالیاتی کشور امسال 4هزار میلیارد تومان اظهارنامه مالیاتی از سوی هنرمندان دریافت کرده است‌.

وب‌گاه فرارو

طبق آمار‌ها برآورد دولت از مالیات مشاغل در 9 ماهه ابتدایی سال 1402 حدود 31 همت بوده که دولت توانسته تا پایان آذر ماه امسال 28.8 درصد بیشتر از این رقم را محقق کند.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: رعایت عدالت مالیاتی به این معنی است که از افرادی که درآمد و توان پرداخت کمتر دارند، مالیات کمتری گرفته شود و آن‌ها که درآمد بیشتری دارند، مالیات بیشتری بپردازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، سازمان مالیاتی فقط به 3 درصد پرونده‌ها رسیدگی خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

با اینکه رضا درویش در مصاحبه دوشنبه شب خود اعلام کرد جریمه مالیات برانکو پرداخت خواهد شد اما به نظر نمی‌رسد حل این مشکل به همین راحتی هم باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با توجه به بودجه 1403 نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 1403 افزایش یافت. سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: در لایحه مالیات بر مجموع درآمد معافیت مالیاتی متناسب با تعداد اعضای خانواده افزایش می‌یابد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهدی موحدی گفت: مالیات بر مجموع درآمد در راستای اهداف کلان و راهبردی سازمان امور مالیاتی و نظام مالیاتی کشور طراحی شده است و همه اتفاقاتی که در حوزه مالیاتی رقم می‌خورد...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: در لایحه مالیات بر مجموع درآمد معافیت مالیاتی متناسب با تعداد اعضای خانواده افزایش می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

بازارها از دیرباز نقشی کلیدی در تحولات اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی شهرها در سراسر جهان داشته‌اند. بازارها عموما شامل تیمچه‌ها، راسته‌ها و راه‌های فرعی هستند و باعث حضور متعدد اصناف و هنرهای وابسته به منطقه از جمله هنرهای بومی شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

در هشت ماهه امسال 2‌هزار و 411 تن کنسرو ماهی تن به ارزش 10 میلیون دلار صادر شده که این رقم در مدت مشابه سال گذشته 2‌هزار و 943 تن به ارزش 8 میلیون دلار بوده است.

وب‌گاه فرارو

افزایش استفاده از منابع مالیاتی یک پیش‌نیاز اساسی دارد و نبود این پیش‌نیاز امکان نتیجه معکوس دارد. در‌حالی‌که سیاستگذار در تلاش است اعتبار ریال را به آن بازگرداند، سیاست مالیاتی جدید دولت در افزایش سهم درآمد‌های مالیاتی از منابع بودجه موجب شده انگیزه‌های جدیدی برای ریال‌گریزی به وجود بیاید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، ابتدای امسال تاکنون 59 هزار و 503 واحد مسکونی به سازمان امور مالیاتی کشور معرفی شده است.