جمعه 31 فروردین 1403

سازمان بهزیستی

سازمان بهزیستی

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: ورود واگن‌های مترو امسال منتفی نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای شهر تهران به ورود اولین سری واگن‌های مترو در سال جاری اشاره کرد و گفت: کار آغاز شده و حتما شیرینی آن را می چشید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستمری فروردین 1403 معلولان با افزایش 30 درصدی واریز شد مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی کشور واریز شد. به گزارش عرشه آنلاین، بنا به اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مرحله نخست واریز مستمری سال 1403 مددجویان سازمان بهزیستی کشور با احتساب افزایش 30 درصدی آن واریز شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا از برگزاری دویست و بیست و هفتمین جلسه رسمی شورا در روز یکشنبه مورخ بیست و ششم فروردین ماه 1403 در تالار شورا خبر داد. مطابق اظهارات نادعلی، علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور به منظور ارائه گزارش در خصوص فعالیت‌های سازمان مذکور در شهر تهران در جلسه روز یکشنبه حضور خواهد یافت. به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح «اصلاحیه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به نشست یکشنبه شب کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: طبق مصوبه امشب کمیسیون تلفیق، یارانه نقدی برای سال آینده افزایش پیدا نمی‌کند و یارانه بگیران به میزان سال جاری یارانه خود را دریافت خواهند کرد. مبلغ یارانه جدید برای هر نفر در سال 1403 چقدر است؟ یارانه یک نوع کمک مالی از طرف دولت به مردم است. یارانه افزایش رفاه حال مردم به کالا و یا خدمات ارائه شده...

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از شناسایی و جمع‌آوری 2 هزار و 853 معتاد متجاهر، متکدی، زباله‌گرد و کودک کار توسط شرکت شهربان طی حدود یک هفته خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: فهرست نهایی ساختمان‌های بلند مرتبه، مهم و ناایمن در تهران را برای دادستانی تهران اعلام کردیم که تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

وب‌گاه الف

دبیر مرجع ملی حقوق کودک با اشاره به اینکه در حال حاضر رویکرد دولت برای ساماندهی کودکان خیابانی بر خانواده‌محوری استوار است، اعلام کرد که برنامه دستگاه‌های مربوط این است تا با واگذاری کودکان بی‌سرپرست به خانواده‌ها و با بهره‌گیری موثر از ظرفیت مراکز نگهداری این کودکان، فضا برای حمایت از کودکان خیابانی افزایش یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: از چهاردهم لغایت نوزدهم فروردین ماه سال جاری 2 هزار و 853 مورد شناسایی و جمع‌آوری معتاد متجاهر، متکدی، زباله‌گرد و کودک کار انجام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور گفت: تاکنون تعداد 323 ساختمان پرخطر در تهران مورد ارزیابی قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر بهزیستی شهر تهران گفت: کار در حوزه سالمندی نیازمند عزمی ملی است و سازمان بهزیستی فقط قسمتی از این کار را بر عهده دارد.

وب‌گاه فرارو

طرح نور با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در سراسر کشور و از سوی فرماندهی انتظامی کل کشور از امروز اجرا می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان بهزیستی کشور بیش از 100 وظیفه مستقیم و غیرمستقیم برعهده دارد و افراد متعددی از سالمندان تا افراد دارای معلولیت را تحت پوشش خود دارد اما هر کدام از این افراد برای تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی باید دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بهزیستی کشور بیش از 100 وظیفه مستقیم و غیرمستقیم برعهده دارد و افراد متعددی از سالمندان تا افراد دارای معلولیت را تحت پوشش خود دارد اما هر کدام از این افراد برای تحت پوشش قرار گرفتن بهزیستی باید دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران جزییات طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر مرکز رصد، پایش و مدیریت آسیب‌های اجتماعی کلانشهر تهران جزئیات طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی را تشریح کرد.