جمعه 14 اردیبهشت 1403

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی

وب‌گاه الف

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین‌اجتماعی از مذاکرات این کانون با مسئولان تامین اجتماعی درخصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدتی است که سخن از ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و ازجمله سازمان تامین اجتماعی می‌شود و به‌عنوان یکی از چالش‌ها یا ابرچالش‌های کشور مطرح می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. به گزارش عرشه آنلاین، افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود. حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چهار وزارتخانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «آموزش و پرورش» و «دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح» به ترتیب بیشترین میزان از بودجه عمومی دولت در 1403 را به خود اختصاص داده‌اند. چهار وزارتخانه «تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی»، «آموزش و پرورش» و «دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح» به ترتیب بیشترین میزان از بودجه عمومی دولت در 1403 را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رکوردداران دریافت بودجه عمومی مشخص شدند؛ وزارتخانه هایی که بیشترین مصارف دستگاه های دولتی در سال 1403 را به نام خود ثبت کرده اند. این وزارتخانه ها کدام اند و کدام مصارف و هزینه ها، این دستگاه را در راس پرخرج های دولت نشانده است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس فراکسیون کارگری مجلس مسائل بیمه‌ای و تامین اجتماعی کارگران کشور را از مسائل مطرح شده توسط رهبر انقلاب در دیدار با کارگران خواند که می‌تواند از اولویت‌های اول این حوزه باشد و افزود: رهبر معظم انقلاب همچنین در مصادیق شعار سال به نقش کارگران و مسئولان در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور مطالبی تبیین و تحلیل فرمودند. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با...

وب‌گاه گسترش

تحمل سختی‌های زندگی برای بازنشستگان و تفاوت و فاصله بسیار بالای حقوق و مستمزدهای آنها امری ناشفاف و پنهان نیست. قشر بازنشسته، بدون توجه به صندوق بازنشستگی متعلقه، با چالش‌های فراوانی روبرو می‌شود از جمله سن خود، افزایش هزینه‌های زندگی و درمان، و مشقت‌های بی‌شماری.

وب‌گاه گسترش

با توجه به گفته مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بر اساس آمار جدید در سال 1402، تعداد کل کارگران ساختمانی تحت پوشش بیمه پرداز در استان به 43 هزار و 474 نفر می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدتی است که سخن از ناترازی صندوق‌های بازنشستگی و ازجمله سازمان تامین اجتماعی می‌شود و به‌عنوان یکی از چالش‌ها یا ابرچالش‌های کشور مطرح می‌شود؛ غافل از اینکه بخش اعظم ناترازی سازمان‌ها و صندوق‌های بازنشستگی کشور محصول سایر ناترازی‌های مبتلابه کشور است؛ از جمله ناترازی بودجه دولت، ناترازی تجارت خارجی، ناترازی آب، ناترازی انرژی (برق و گاز)، ناترازی جمعیت و ناترازی حساب سرمایه که به این...

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه فرارو

فعالان حقوق کودک و آن‌ها که در زمینه آموزش و درمان کودکان مهاجر، به‌ویژه افغانستانی‌ها فعالیت می‌کنند، می‌گویند که وزارت بهداشت در یک دوره، بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های درمان این کودکان و به‌طور کلی بیماران افغانستانی و مهاجر را پرداخت می‌کرد، اما حالا که اوضاع اقتصادی به‌هم ریخته و بیمارستان‌ها فقیرند، حمایت‌ها هم قطره‌چکانی شده و بخش مددکاری بیمارستان‌ها خدمتی برای این گروه ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیش از 47 میلیون نفر تحت پوشش خدمات درمانی بیمه تأمین‌اجتماعی هستند معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیش از 47 میلیون نفر تحت پوشش خدمات درمانی بیمه تأمین‌اجتماعی هستند به گزارش عرشه آنلاین، معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی، سازمان تأمین‌اجتماعی را الگوی مطلوبی برای استقرار پوشش همگانی سلامت در سطح ملی و گستره بین‌المللی سلامت دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته مقامات کارگری تاکنون اقدامی برای اجرای دستور رئیس جمهور درباره حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی صورت نگرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب "طرح امید رفاه"تسهیلات پرداخت می کند. بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب "طرح امید رفاه"تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بانک شهر با انتشار تصویری از سرخپوشان به خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. بانک شهر با انتشار تصویری از سرخپوشان به خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، در معاملات دیروز فرابورس ایران، سهام باشگاه پرسپولیس واگذار شد. در این واگذاری 85 درصد از سهام پرسپولیس را شش بانک کشور خریداری کردند.