جمعه 14 اردیبهشت 1403

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

موسوی گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم در خرداد پرداخت می‌کنیم.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی درباره زمان اعمال افزایش حقوق بازنشستگان این سازمان گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس قانون، احکام برنامه هفتم توسعه از ابتدای سال 1403 لازم‌الاجرا است، بنابراین هر زمان که قانون ابلاغ شد، معوقات ماه (های) گذشته بازنشستگان هم پرداخت خواهد شد؛ اما از آنجا که تا به الان حکمی ابلاغ نشده، هنوز مشخص نیست که این مناسبات و تنظیمات و متناسب‌سازی حقوق بر چه اساسی خواهد بود. رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون، توضیحاتی درباره...

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی: معوقه فروردین‌ماه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم سعی می‌کنیم در خردادماه پرداخت کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود / معوقات فروردین در فیش حقوقی خردادماه میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حاشیه نشست با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت:

وب‌گاه عصر ایران

محمد اسدی: ماده 96 قانون تأمین اجتماعی افزایش مستمری ها به میزان افزایش هزینه های زندگی را تجویز می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شو مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق به بیمه‌شدگان سازمان گفت: اخیراً با برنامه‌ریزی انجام شده؛ هر ماه مبلغ حق بیمه پرداختی، تعداد روزهای اشتغال و عنوان شغلی اعلام شده در لیست‌های حق بیمه پرداختی را به‌عنوان سه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده است و گاهی نیروی کار در اوج تجربه و مهارت از بازار کار خارج می‌شود.

وب‌گاه گسترش

هفته گذشته نشستی در همین رابطه با حضور فعالان صنفی بازنشستگان و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و معاونان او برگزار شد که نتیجه‌ای در پی نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت و زیان‌آور مغایر اهداف و نیات اصلی تصویب این قانون است و سهمی عمده در ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌ای بین نسلی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تامین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده کارگران ساختمانی گفت: نه تنها کسی بیمه نشده، بلکه بیمه 300 الی400 هزار بیمه شده هم در این دولت قطع شده است. نماینده کارگران ساختمانی گفت: نه تنها کسی بیمه نشده، بلکه بیمه 300 الی400 هزار بیمه شده هم در این دولت قطع شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

شوکت گفت: رئیس‌جمهور بر حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی تاکید کردند و دستور به حل این مشکل دادند، اما اقداماتی که تاکنون صورت گرفته به نوعی دهن کجی به دستور ایشان است. نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه کاملا در تضاد با دستور ایشان عمل شده و همه چیز را به ویرانی کشاندند. نزدیک به 500 هزار خانواده در نوبت بیمه اجتماعی هستند و عملا هیچ عملکرد مثبتی ندیدم. ما کاملا از عملکرد وزارت کار و سازمان...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت و زیان‌آور مغایر اهداف و نیات اصلی تصویب این قانون است و سهمی عمده در ناترازی منابع و مصارف سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان یک سازمان بیمه‌ای بین نسلی دارد.