جمعه 14 اردیبهشت 1403

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: اعلام دستمزد غیرواقعی به‌عنوان مبنای کسر حق بیمه هم حقوق بیمه شدگان و هم سازمان تأمین‌اجتماعی را ضایع می‌کند.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه اعلام دستمزد غیرواقعی به‌عنوان مبنای کسر حق بیمه هم حقوق بیمه شدگان و هم سازمان تأمین‌اجتماعی را ضایع می‌کند، اظهار داشت: تلاش برای واقعی‌سازی دستمزدهای مبنای کسر حق بیمه که به سود کارگران هم خواهد بود از اولویت‌های سال جاری در حوزه بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: تعداد درخواست‌ها و بازنشستگی‌های برقرار شده در مشاغل سخت سهم عمده‌ای در ناترازی منابع و مصارف تأمین‌اجتماعی دارند؛ وضعیت فعلی به گونه‌ای است که متوسط سن بازنشستگی به حدود 40 سال و کمتر رسیده و گاهی نیروی کار در اوج تجربه، مهارت و تخصص از بازار کار خارج می‌شود. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق به بیمه‌شدگان سازمان گفت:...

وب‌گاه الف

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

شوکت گفت: رئیس‌جمهور بر حل مشکل بیمه کارگران ساختمانی تاکید کردند و دستور به حل این مشکل دادند، اما اقداماتی که تاکنون صورت گرفته به نوعی دهن کجی به دستور ایشان است. نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه کاملا در تضاد با دستور ایشان عمل شده و همه چیز را به ویرانی کشاندند. نزدیک به 500 هزار خانواده در نوبت بیمه اجتماعی هستند و عملا هیچ عملکرد مثبتی ندیدم. ما کاملا از عملکرد وزارت کار و سازمان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد. دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری در هفته جاری برگزار خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین، در هفته جاری دومین نشست افزایش مستمری بازنشستگان کارگری با حضور اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیران سازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امروز (دوم اردیبهشت)، جمعی از بازنشستگان کارگری در شهرهایی مانند تهران و اراک، مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع اعتراضی برگزار کردند. بازنشستگان کارگری می‌گویند: مستمری‌ها باید مطابق قانون افزایش یابد. به گزارش عرشه آنلاین، امروز (دوم اردیبهشت)، جمعی از بازنشستگان کارگری در شهرهایی مانند تهران و اراک، مقابل ادارات تامین اجتماعی تجمع اعتراضی برگزار کردند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیمه‌های مشاغل آزاد و اختیاری زیرمجموعه بیمه خویش‌فرما قرار می‌گیرند. در بیمه اجباری طبق قانون کار، کارفرما موظف است کارگر یا کارمند خود را تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دهد.

خبرگزاری تسنیم

جزئیات مربوط به واگذاری بلوک 17 درصدی سهام مدیریتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال هم با اما و اگر روبرو شده است. در حالی که نخستین روز از اردیبهشت ماه در حال سپری شدن است، نه از مصوبه هیات وزیران خبری است و نه صدای واحد از سازمان تامین اجتماعی شنیده می شود پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال هم با اما و اگر روبرو شده است. در حالی که نخستین روز از اردیبهشت ماه در حال سپری شدن است، نه از مصوبه هیات وزیران خبری است و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امسال هم با اما و اگر روبرو شده است. در حالی که نخستین روز از اردیبهشت ماه در حال سپری شدن است، نه از مصوبه هیات وزیران خبری است و نه صدای واحد از سازمان تامین اجتماعی شنیده می شود.

وب‌گاه گسترش

در گزارش زیر به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده پرداخته میشود و این امر تکلیف برنامه هفتم توسعه است که بایستی از ابتدای امسال اجرایی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد سازمان تامین اجتماعی زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان را اعلام کرد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی از ماه آینده اعمال می‌شود، گفت: ما به التفاوت فروردین در خرداد ماه به حساب بازنشستگان سازمان تامین اجتماعیواریز خواهد شد. در همین حال رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد در سال گذشته بیش از 36 میلیون خدمت تشخیص طبی در آزمایشگاه‌های مراکز درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور به‌صورت کاملاً رایگان به بیمه‌شدگان این سازمان ارائه شده است.