شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در قانون برنامه هفتم دقیقا این مطلب تصویب شد. ما آمدیم پیشنهاد کردیم 90 درصد افزایش حقوق بازنشستگان کشوری، لشگری، تأمین اجتماعی، فولاد و همه در طول بازه زمانی 3 ساله اتفاق بیفتد و این کار عملیاتی شود. مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در خرداد ماه پرداخت شود به گزارش عرشه آنلاین، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیشنهادمان این است که مابه‌التفاوت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان محاسبه...

خبرگزاری تسنیم

معاون روابط کار وزیر کار در بیان جزئیاتی از اصلاح قانون کار و بیمه بیکاری گفت: با تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای افراد بیکار شده باید به چرخه آموزش و سپس بازار کار بازگردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری معتقد است که موضع گیری‌های خاص کارفرما و نماینده دولت موضوع ساده افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان را پیچیده و سخت کرده است. نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری معتقد است که موضع گیری‌های خاص کارفرما و نماینده دولت موضوع ساده افزایش حقوق کارگران و بازنشستگان را پیچیده و سخت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه تاکید قانون پرداخت وام به فرزندآوری و ازدواج بوده و منابع برای افزایش وام قرض‌الحسنه برای بازنشستگان محدود است، گفت: وام 30 میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا 3 سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان سال 1402 به صورت صدرصد پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر کل سلامت شهرداری تهران در خصوص میزان سالمندان در مناطق مختلف تهران گفت: درصد سالمندان در مناطق تهران متفاوت است به صورتی که در منطقه 1، 3، 6، 21 بیشترین تعداد سالمند را در تهران دارند و حدود 16 درصد جمعیت سالمندان تهران را دارند. جمعیت‌شناسان می‌گویند طی 50 سال آینده تعداد سالمندان 60 سال به بالا افزایش خواهد یافت و این گروه بخش قابل‌توجهی از جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند. تخمین...

وب‌گاه خبر آنلاین

دستگاه‌های اجرایی در زمستان سال گذشته بیش از 142 همت وام بانکی گرفتند که این رقم 6 برابر تسهیلات دریافتی آنها در پاییز 1402 است.

وب‌گاه گسترش

اسماعیل لله‌گانی گفت: در حال حاضر بیش از 4 میلیون و 200 هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام 30 میلیون تومانی می‌شوند که هر سال 10 درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نحوه دریافت تسهیلات جدید و وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد. وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی به بازنشستگان واجد شرایط پرداخت می‌شود. جزئیات پرداخت وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد. نحوه دریافت تسهیلات جدید و وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی اعلام شد.. مبلغ وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین...

وب‌گاه گسترش

در چنین شرایطی که شعار دولت کوچک‌سازی است، برخی از خود مدیران، بازنشستگان و کارکنان دولت مخالف بسته شدن صندوق بازنشستگی کشوری هستند.

وب‌گاه الف

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نتایج تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از بندهای این تحقیقات مربوط به ذوب آهن و واردات بی رویه زغال سنگ است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نتایج تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از بندهای این تحقیقات مربوط به ذوب آهن و واردات بی رویه زغال سنگ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده، اما در همین مدت مجموع افزایش دستمزد کارگران به عدد 119.4 درصد رسیده است و تقریبا این 2 عدد در کنار هم افزایش یافته اند و رویکرد دولت نیز از بین بردن شکاف بین دستمزد و تورم بوده است. معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جمع افزایش تورم در سه سال گذشته 126 درصد بوده، اما در...

وب‌گاه گسترش

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در سخنرانی خود در نماز جمعه تهران، در تاریخ 7 اردیبهشت 1403، به مناسبت هفته کارگر و روز کارگر، اظهار داشت: من به همه کارگران سخت‌کوش که به عنوان پایه‌های اساسی اقتدار و عظمت اقتصادی کشور محسوب می‌شوند، تبریک می‌گویم و به یاد و خاطره 14 هزار شهید کارگر افتخار می‌کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه هنوز تکلیف میزان افزایش مستمری بازنشستگان مشخص نیست، گفت: افزایش مستمریِ مشمولان باید مطابق ماده 96 قانون دایمی تأمین اجتماعی انجام پذیرد. نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه هنوز تکلیف میزان افزایش مستمری بازنشستگان مشخص نیست، گفت: افزایش مستمریِ مشمولان باید مطابق ماده 96 قانون دایمی تأمین...

وب‌گاه فرارو

معاون روابط کار گفت: جمع بندی نهایی لایحه پیشنهادی را در خصوص امنیت شغلی کارگران (شنبه8اردیبهشت ماه1403) به دفتر وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواهیم برد تا اصلاحات لازم روی آن انجام و به تایید دولت برسد و سپس در مجلس تصویب شود.