شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: توسعه مددکاری اجتماعی در جامعه کار و تولید ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه گفت: هیچ روند غیرطبیعی در وضعیت لرزه‌ای منطقه زاگرس و کرمانشاه بعد از زلزله ترکیه ایجاد نشده و گسل‌های این دو منطقه از هم مجزا هستند.

وب‌گاه گسترش

سازمان جهانی بهداشت می‌گوید تعداد قربانیان زمین‌لرزه بزرگ جنوب ترکیه و شمال‌غرب سوریه ممکن است حتی هشت برابر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان جهانی بهداشت می‌گوید تعداد قربانیان زمین‌لرزه بزرگ جنوب ترکیه و شمال‌غرب سوریه ممکن است حتی هشت برابر شود.

وب‌گاه فرارو

دبیرکل خانه پرستار هرچند که آمار مهاجرت پرستاران را اعلام می‌کند، اما تاکید می‌کند که همکاران پرستارش، از اعلام این آمار دل‌خوشی ندارند، او می‌گوید: «همکارانم می‌گویند آمار از مهاجرت پرستاران را اعلام نکنید، چون بجای اینکه مشکلات را حل کنند، سنگ‌اندازی می‌کنند برای موسسات کاریابی و راه‌های مهاجرت تا پرستاران برای خروج از کشور دچار مشکل شوند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق جدیدترین آمار به روزرسانی شده از زمین‌لرزه مرگبار 7.8 ریشتری ترکیه، تلفات این زلزله در دو کشور ترکیه و سوریه به بیش از چهار هزار و 300 نفر افزایش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل خانه پرستار هرچند که آمار مهاجرت پرستاران را اعلام می‌کند اما تاکید می‌کند که همکاران پرستارش، از اعلام این آمار دل‌خوشی ندارند، او می‌گوید:«همکارانم می‌گویند آمار از مهاجرت پرستاران را اعلام نکنید، چون بجای اینکه مشکلات را حل کنند، سنگ‌اندازی می‌کنند برای موسسات کاریابی و راه‌های مهاجرت تا پرستاران برای خروج از کشور دچار مشکل شوند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حضور فعالانه هیات جمهوری اسلامی ایران، سخنرانی دکتر عین اللهی وزیر بهداشت و بیان مواضع کشورمان در هفتاد و پنجمین نشست مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت در ژنو، بخشی از این تلاش‌ها بوده است. همچنین دعوت از وزرای بهداشت کشور‌های همسایه و سایر کشور‌ها و رایزنی با مسئولان نظام سلامت آن‌ها و توسعه همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های دیگر در حوزه...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت ضمن تشریح اقدامات دولت سیزدهم در 500 روز گذشته گفت: در طرح دارویار 9600 قلم دارو به صورت الکترونیک تحت یک بسته کامل تحت پوشش قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

طبق گفته سازمان جهانی بهداشت، هیچ سطح ایمن و غیرمضری برای نوشیدن الکل وجود ندارد و کمترین میزان ورود الکل به خون سلامت بشر را به خطر می‌اندازد و می‌توان گفت که تنها ننوشیدن الکل راه جلوگیری از اثرات مخرب آن است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نوزادانی با دم، یا یک دست یا یک چشم در ترکیه متولد شدند.

وب‌گاه فرارو

هنگامی که فردی دچار افسردگی باشد، سطح انرژی در او کمتر از حد معمول است. در این شرایط اشتیاق و اشتها برای بسیاری از چیز‌ها از جمله غذا در او از بین می‌رود و در نتیجه تغذیه فرد دچار اختلال می‌شود

خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.