شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت از ربودن شدن یکی از پزشکانش خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک روز بعد از اینکه دولت از پیشنهاد برنامه ای برای تغییر در استانداردهای شاخص آلودگی هوا برای کاهش تعداد روزهای تعطیل مدارس به دلیل آلودگی خبر داد، یک مقام وزارت بهداشت نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان جهانی بهداشت (WHO) جزئیات مرگ بیش از 300 کودک در سه کشور جهان را که گفته می شود با مصرف برخی از برندهای شربت‌های سرفه غیرنسخه‌ای مرتبط بوده است، بررسی می کند.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان جهانی بهداشت در حال بررسی "سموم غیرقابل قبول" در محصولات دارویی است که توسط شش تولید کننده دارو در هند و اندونزی تولید شده اند و گفته می شود مرگ بیش از 300 کودک ناشی از مصرف این داروها بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری، ضمن اشاره به 4 سرطان شایع دستگاه مجاری ادراری، به معرفی کُشنده ترین آنها پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) در تازه‌ترین گزارش خود هشدار داده است که به رغم روشنگری‌ها و تلاش‌های فراوان هنوز هم بسیاری از مواد غذایی در جهان حاوی چربی‌های ترانس یا غیراشباع مصنوعی هستند که خطرناک و سمی محسوب می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

درحالی که وزیر آموزش و پرورش گفته بود رئیس‌جمهور به موضوع بازگشایی مدارس توجه دارد و می‌خواهیم پیشنهاد دهیم که شاخص‌ها برای تعطیلی مدارس را تعلیق کنند وزارت بهداشت از مخالفت خود با تغییر استاندارد‌های شاخص آلودگی هوا برای عدم تعطیلی مدارس خبر داده است.

وب‌گاه فرارو

عباس شاهسونی درباره برخی اظهارات اخیر مسوولان وزارت آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تغییر شاخص‌های تعطیلی مدارس ناشی از آلودگی هوا، گفت: بعضی روز‌ها در تهران غلظت ذرات معلق PM 2.5 بیش از 10 برابر راهنمای سازمان جهانی بهداشت می‌شود که این یعنی غلظت ذرات معلق به حدی زیاد است که برای سلامتی مردم و بویژه گروه‌های حساس خطرناک است.

وب‌گاه گسترش

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت ضمن اشاره به عوارض شدید آلودگی هوا بر سلامت کودکان، گفت: هر چه که در راستای سلامت مردم باشد، وزارت بهداشت با آن موافق است و هرچه که به سلامت مردم آسیب برساند، وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم با آن مخالف خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت ضمن اشاره به عوارض شدید آلودگی هوا بر سلامت کودکان، گفت: هر چه که در راستای سلامت مردم باشد، وزارت بهداشت با آن موافق است و هرچه که به سلامت مردم آسیب برساند، وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم با آن مخالف خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

خوشبختانه با زیرساختی که خود وزارت آموزش و پرورش به دنبال شیوع کرونا راه انداخت و اپلیکیشن شاد را طراحی کرد، مدارس امسال هیچ وقت تعطیل نشدند و به شکل مجازی فعال بودند درحالی که سال‌های قبل که زیرساختی وجود نداشت، مدارس تعطیل می‌شدند. اما اکنون آموزش از راه دور برقرار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت گفت: یکی از گروه‌های حساس کودکان هستند و این درست نیست که صرفا با تغییر شاخص آلودگی هوا، صورت مسئله را پاک کنیم. ما باید اقدام جدی برای کاهش مواجهه و کاهش غلظت آلاینده‌های هوا داشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت ضمن اشاره به عوارض شدید آلودگی هوا بر سلامت کودکان، گفت: هر چه که در راستای سلامت مردم باشد، وزارت بهداشت با آن موافق است و هرچه که به سلامت مردم آسیب برساند، وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم با آن مخالف خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

طبق یک گزارش، 90 درصد نوزادان در معرض خطر استفاده از پوشک‌های بسیار سمی هستند.

وب‌گاه فرارو

به گفته محققان، سلامت روانی ممکن است تأثیر بیشتری بر خطر زوال عقل نسبت به آنچه قبلاً تصور می‌شد داشته باشد.