شنبه 31 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه فرارو

یک متخصص رادیوتراپی انکولوژی، در خصوص شیوع و بروز افزایش سرطان در کشور، چند عامل را مورد توجه قرار داد.

وب‌گاه فرارو

هورمون‌ها ممکن است بر خطر ابتلای فرد به بیماری آلزایمر تأثیر بگذارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدآنلاین نوشت: در این مطالعه آمده است وقتی غذا با ادویه و سبزی معطر طعم‌دار می‌شود، مصرف مواد مضری مانند شکر، نمک و روغن کاهش می‌یابد و همین امر در کاهش فشار خون و کاهش وزن نقش دارد. از طرفی انواع ادویه مانند فلفل، زردچوبه و سبزی‌های معطر نیز حاوی مواد مغذی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عوامل مختلفی مانند سن، استرس، رژیم غذایی ناسالم، داشتن اضافه وزن و چاقی، ورزش‌های شدید و نامناسب و سیگار کشیدن می‌تواند بر ناباروی اثر بگذارد.

وب‌گاه عصر ایران

چاقی می‌تواند بر باروری زنان از طریق ایجاد اختلال در تعادل هورمونی، افزایش میزان هورمون‌های مردانه، نامنظم شدن تخمک گذاری و چرخه قاعدگی و در نهایت قطع تخمک گذاری تاثیر بگذارد.

وب‌گاه فرارو

ناباروری از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از مهمترین مشکلات بهداشت عمومی مطرح است و آمار‌ها نشان می‌دهد نزدیک به 81 میلیون فرد نابارور در سراسر دنیا وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: ناباروری از سوی سازمان جهانی بهداشت به عنوان یکی از مهمترین مشکلات بهداشت عمومی مطرح است و آمارها نشان می دهد نزدیک به 81 میلیون فرد نابارور در سراسر دنیا وجود دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان جهانی بهداشت برنامه‌ای تحت عنوان خاتمه چاقی کودکان را راه‌اندازی و راهکار‌هایی را به کشور‌ها ارائه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

آلودگی هوا در طولانی‌مدت اثرات بیشتری هم دارد و به طور قطعی در سال‌های آینده خواهیم دید که میزان مبتلایان به آسم در کشور ما افزایش می‌یابد که هم بار روحی و روانی دارد، هم از نظر عملکرد و هم از نظر پیری زودرس تاثیرات زیادی خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت علمی دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان این‌که بهترین رژیم غذایی برای لاغر شدن اصلاح سبک زندگی و پیروی از الگوی غذایی سالم است، نسبت به عوارض مصرف قرص‌های لاغری هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

تحقیقات سازمان جهانی بهداشت نشان می‌دهد، بیش از99درصد مردم جهان در هوای ناسالم با درجه‌های مختلف از آلایندگی تنفس و وضعیت خطرناکی را از لحاظ وجود و تشدید آلاینده‌ها تجربه می‌کنند، بسیاری از کوکان بیشتر ساعات روز را بیرون از خانه و در فضای مدرسه سپری کنند. به راستی تکلیف مدارس چه می شود؟/ منبع: ایرنا

خبرگزاری تسنیم

دبیر اجرایی هشتمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران از رشد 5.5 برابری شمار افراد چاق در ایران طی 4 دهه گذشته خبر داد و گفت: 90 درصد ایرانی‌ها تحرک کافی ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری داننشجو، سلامت شرطی ضروری برای ایفای نقش‌های اجتماعی است و انسان‌ها در صورتی می‌توانند فعالیت کامل داشته باشند که هم خود را سالم احساس کنند و هم جامعه آن‌ها را سالم بداند، دو جنبه‌ای که همیشه ممکن است بر هم منطبق نباشد، اما یکی ار رکن‌های آن استفاده از محصولات سلامت محور است. امروزه با وضعیت کاملا متفاوتی روبرو هستیم، وضعیتی که در آن اکثر مردم انتظار...

وب‌گاه فرارو

مشکلات جوی و سرمای هوا می‌تواند مشکلات بهداشتی و بیماری‌های کلیوی را تشدید کنند؛ به همین دلیل مراقبت از کلیه‌ها در فصل سرما نیازمند توجه بیشتر است.