دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در ایام نوروز گاهی سبک زندگی از حالت عادی و طبیعی خارج شده که سبب تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود، به مردم توصیه کرد تا در این ایام مراقب ساعت خواب، نوع تغذیه و آداب خوردن آن و سایر اصول شش گانه سبک زندگی باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر نفیسه حسینی یکتا، مدیر کل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به پیش رو بودن تعطیلات نوروزی و افزایش دید و بازدید و مسافرت‌ها گفت: برای پیشگیری از افزایش آمار ابتلا به کرونا نیاز به همراهی و مشارکت جدی مردم داریم؛ مراقبت‌ها و رعایت پروتکل‌ها همچون حفظ فاصله اجتماعی و زدن ماسک باید به طور جدی ادامه یابد، تا حد امکان دید و بازدید‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مارگارت هریس درباره زمان پایان همه‌گیری گفت که پایان همه‌گیری دور است همچنین افزود: «ما قطعا در میانه همه‌گیری هستیم.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان جهانی بهداشت امروز در پاسخ به سوالی درباره زمان پایان همه‌گیری گفت: پایان همه‌گیری دور است و ما قطعا در میانه همه‌گیری هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با ادامه جنگ روسیه علیه اوکراین، اقدامات غربی ها علیه مسکو گسترده می شود و این کشورها قصد دارند روز به روز حلقه محاصره روسیه را تنگ تر کنند.

خبرگزاری دانا

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که با تسلیحات بسیار دقیق به کارخانه هواپیماسازی در شهر لویو در غرب اوکراین حمله کردیم و انبارهای نظامی در حومه شهرهای میکولایف و وزنسنسک منهدم شدند.

خبرگزاری ایسنا

نهاد وضع کننده مقررات دارویی در انگلیس، روش درمان بیماری کووید19 مبتنی بر آنتی‌بادی را که شرکت آسترازنکا ارائه کرده برای پیشگیری از عفونت در بزرگسالان با پاسخ ایمنی ضعیف تایید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان بهداشت جهانی گفته است که «جنگ در اوکراین عواقب مخربی برای سلامت مردم اوکراین دارد. پیامد‌هایی که برای سال‌ها یا دهه‌های آینده طنین‌انداز خواهد بود.» کارشناسان سازمان بهداشت جهانی در نشست شورای امنیت اعلام کردند که آن‌ها تا کنون 43 حمله به تأسیسات مراقبت‌های بهداشتی اوکراین را تأیید کرده اند که این حملات 12 کشته و 34 زخمی از جمله از میان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا «تخلفات جدی و جنایات جنگی» روسیه در اوکراین را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گردشگران خارجی واکسینه‌شده، از ارائه گواهی منفی تست PCR کرونا هنگام ورود به ایران معاف شدند.

خبرگزاری مهر

گردشگران خارجی واکسینه‌شده، از ارائه گواهی منفی تست PCR کرونا هنگام ورود به ایران معاف شدند.

خبرگزاری ایسنا

مسافران واکسینه‌شده طبق دستورالعمل جدید وزارت بهداشت که به شرکت‌های گردشگری و هواپیمایی اعلام شده است، از ارائه گواهی منفی تست PCR کرونا در بدو ورود و برای سفر به ایران معاف شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اجرایی سازمان بین‌دولتی همکاری برای توقف بیماری سل مستقر در ژنو اعلام کرد: درگیری اوکراین و روسیه موجب افزایش موارد ابتلا به بیماری‌های عفونی همزمان با قطع دسترسی بیماران به خدمات بهداشتی و درمانی شده است.

وب‌گاه الف