دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت، بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان چاق هستند؛ اما بسیاری از عوامل چاقی به راحتی قابل پیشگیری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدار رئیس دپارتمان امنیت ترافیک وزارت کشور ترکیه گفت: مقابله با جریان‌های تروریستی خواست مشترک هر دو کشور ایران و ترکیه بوده و در این باره تعامل خوبی برقرار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل پژوهش‌های دفتر اطلاعات، شواهد و تحقیقات سازمان جهانی بهداشت در مدیترانه شرقی (EMRO) در نشستی با کارشناسان و معاونان تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: پژوهشی که فقط به انتشار مقاله منجر شود به هیچ عنوان پژوهش کاربردی نیست، پژوهش کاربردی باید به حل مساله منجر شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عین‌اللهی درباره مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درباره ضرورت تزریق سه دز واکسن در رانندگان و شرط تردد برای سایر سرنشینان، گفت: قبلا که وضعیت شهرها قرمز می‌شد، تمام خوردروها در صورت تردد بین استانی جریمه می‌شدند، اما در حال حاضر مصوبه ستاد کرونا به این سمت حرکت کرده که افرادی که واکسن تزریق کرده‌اند، جریمه نشوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در دیدار رییس دپارتمان امنیت ترافیک وزارت کشور ترکیه گفت: همکاری خوبی بین دو کشور در حوزه نظم عمومی وجود دارد که با توجه به ظرفیت‌های موجود باید گسترش یابد.

خبرگزاری ایسنا

نشست علمی - تخصصی با موضوع بررسی چالش‌های مشارکت بخش خصوصی و دولتی (PPP) در نظام سلامت ایران و جهان، توسط مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده نگری برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نتایج مطالعات نشان داده افرادی که واکسن رازی را به عنوان دز یادآور استفاده می کنند، میزان آنتی بادی خنثی کننده در بدن آن ها تا 18 برابر افزایش می یابد.

خبرگزاری ایسنا

فرانسه درحالی که مسافران واکسینه‌شده را از انجام تست PCR معاف کرده است، اما همچنان از پذیرش مسافرانی که واکسن‌هایی غیر از چهار نوع واکسن مورد تایید آژانس دارویی اروپا (فایزر / جانسون / مادرنا / آسترازنکا) را تزریق کرده‌اند، خودداری می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

محقق مرکز تحقیقات پیشگیری از چاقی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: پیشگیری، مهم ترین اصل در کاهش شیوع چاقی است.

خبرگزاری میزان

سازمان بهداشت جهانی در بیاینه‌ای اعلام کرد بیش از یک میلیارد نفر در جهان چاق هستند، 39 میلیون نفر از این تعداد کودک هستند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیر تحقیق و توسعه موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به ساخت واکسن رازی کووپارس بر پایه پروتئین نوترکیب گفت: این واکسن با افزایش 18 برابری تولید آنتی بادی های بدن، ایمنی قابل توجهی برای مصرف کننده ایجاد می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، دکتر رضا بنی هاشمی با اشاره به تاثیر واکسن رازی کوو پارس در افزایش قابل توجه میزان آنتی بادی خنثی کننده در بدن گفت: نتایج مطالعات نشان داده افرادی که واکسن رازی را به عنوان دز یادآور استفاده می‌کنند، میزان آنتی بادی خنثی کننده در بدن آن‌ها تا 18 برابر افزایش می‌یابد. وی افزود: موسسه رازی این مطالعه را بر روی افرادی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر پیرحسین کولیوند در حاشیه اجلاس رهبران جمعیت‌های ملی منطقه منا با دکتر احمد سلیم المنظری، مدیر منطقه‌ای سازمان بهداشت جهانی در شهر قاهره مصر با اشاره به اقدامات شاخص این جمعیت به عنوان معین دولت و در کمک به وزارت بهداشت در زمینه بیماری کرونا افزود: در پیک پنجم کرونا در ابران که موج همه‌گیری شدیدتر بود، بخشی از تمرکز جمعیت هلال‌احمر بر شناسایی...

خبرگزاری ایسنا

"روز جهانی شنوایی" هر ساله در تاریخ 3 مارس (12 اسفندماه) به منظور افزایش آگاهی عمومی در مورد چگونگی جلوگیری از ناشنوایی و آسیب شنوایی و همچنین حمایت از مراقبت های گوش و شنوایی در سراسر جهان گرامی داشته می شود.