دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گفته سازمان جهانی بهداشت، XE، یک سویه نوترکیب از دو زیرمجموعه BA.1 و BA.2، است و همچنان به جهش امیکرون تعلق دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد جهش جدید ویروس کرونا XE، حدود 10 درصد بیشتر از امیکرون قابلیت انتقال پذیری دارد.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیته علمی کرونا با اشاره به احتمال افزایش موقتی آمار ابتلا به بیماری کرونا در روزهای آینده، از رصد سویه‌های جدید شناسایی شده در جهان، در کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: از تاریخ تزریق اولین واکسن تولیدی و تایید شده علیه کرونا یعنی واکسن فایزر حدود یک و نیم سال می‌گذرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که عرضه واکسن کوواکسین کووید -19ساخت هند را از طریق آژانس های سازمان ملل به حالت تعلیق درآورده است تا به تولید کننده فرصت دهد که تجهیزات خود را ارتقا داده و نقص هایی را که در بازرسی‌ها مشاهده می‌شود، برطرف کند.

خبرگزاری ایسنا

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که عرضه واکسن کوواکسین کووید -19ساخت هند را از طریق آژانس های سازمان ملل به حالت تعلیق درآورده است تا به تولید کننده فرصت دهد که تجهیزات خود را ارتقا داده و نقص هایی را که در بازرسی‌ها مشاهده می‌شود، برطرف کند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایسنا

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت، با اشاره به مشکلات سیاست‌گذاری‌های حوزه دخانیات در کشور و انتقاد از عدم توجه کافی به آسیب‌های این صنعت به حوزه سلامت، در عین حال از بدهی حدود 50 هزار دلاری وزارت بهداشت بابت حق عضویت در دو معاهده بین‌المللی در زمینه مقابله با دخانیات خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همه گیری بیماری کرونا طی 2 سال اخیر تحرک و پویایی را از همه اقشار جامعه بویژه کودکان و نوجوانان گرفته است، فقر حرکتی ناشی از قرنطینه های خانگی در فواصل مختلف، آموزش مجازی و غیره میراث شوم کرونا است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سویه جهش یافته جدید بیماری کرونا در حال گسترش است.

خبرگزاری مهر

قرن 21 قرن بیماری‌های جدید و نوظهور بود. ویروس‌هایی که متأثر از سبک زندگی جدید و البته دست‌درازی به طبیعت به وجود آمدند و انسان‌های بسیاری را کشتند. پنج ویروس کشنده قرن اخر را بشناسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همه گیری بیماری کرونا طی 2 سال اخیر تحرک و پویایی را از همه اقشار جامعه بویژه کودکان و نوجوانان گرفته است، فقر حرکتی ناشی از قرنطینه های خانگی در فواصل مختلف، آموزش مجازی، دوری از اجتماعات و غیره میراث شوم این بیماری است.