چهارشنبه 28 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اجسادی که در منطقه طوفان و سیل کشف شده است، در گورستان دسته جمعی که برای آنان آماده شده در مناطق روستایی شهر خاکسپاری می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان بهداشت جهانی خواستار توقف دفن قربانیان سیل لیبی در گورهای جمعی در این کشور شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به افزایش عفونت‌های تنفسی با فرا رسیدن فصل پاییز و روزهای سرد, تزریق واکسن آنفلوانزا برای افراد در معرض خطر را در زمان طلایی ضروری دانست.

وب‌گاه 55 آنلاین

سکته مغزی معمولا زمانی اتفاق می افتد که خون رسانی به مغز قطع شده یا کاهش پیدا می کند و مانع از تامین اکسیژن و مواد مغذی مورد نیاز برای مغز می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات ترکیه امروز (جمعه) اعلام کردند که تست 9 نفر در این کشور برای سویه EG. 5 کرونا موسوم به «اریس» مثبت شده است. «فخرالدین کوجا» - وزیر بهداشت ترکیه - در این باره در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توییتر) گفت: 9 مورد ابتلا به سویه اریس کرونا در این کشور مشاهده شده که نباید موجب نگرانی شود. وی افزود: همه مبتلایان به این سویه کرونا ارتباطات بین المللی دارند و در یک استان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از شینهوا نوشت: مقامات ترکیه امروز (جمعه) اعلام کردند که تست 9 نفر در این کشور برای سویه EG. 5 کرونا موسوم به «اریس» مثبت شده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

علائم ابتلا به پیرولا، زیرسویه جدید کرونا چیست؟ علائم ابتلا به پیرولا، زیرسویه جدید کرونا چیست؟ به گزارش عرشه آنلاین، سویه جهش یافته جدید کرونا با نام علمی BA.2.86 که «پیرولا» هم نامیده می‌شود، نخستین بار ماه گذشته در دانمارک شناسایی شد و سازمان جهانی بهداشت آن را به عنوان گونه‌ای «تحت نظارت» شناسایی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: سویه جهش یافته جدید کرونا با نام علمی BA.2.86 که «پیرولا» هم نامیده می‌شود، نخستین بار ماه گذشته در دانمارک شناسایی شد و سازمان جهانی بهداشت آن را به عنوان گونه‌ای «تحت نظارت» شناسایی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اپل پس از آن که رگولاتور فرانسوی دستور توقف فروش آیفون 12 را به دلیل نقض مقررات اتحادیه اروپا در خصوص حد مجاز تابش امواج الکترومغناطیسی صادر کرد، به دفاع از گوشی خود پرداخت. این اقدام فرانسه چشم انداز ممنوعیت های بیشتر در اروپا را افزایش داد. رگولاتور شبکه آلمان (BNetzA) اعلام کرد ممکن است اقدامات مشابهی را انجام دهد و در تماس نزدیک با مقامات فرانسوی است. گروه مصرف کنندگان OCU اسپانیا...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس مطالعات انجام شده توسط مرکز پژوهش‌های اسلامی، سگ‌ها، در انقراض حداقل 11 گونه حیات وحش نقش داشته و همچنین یک تهدید بالقوه برای 188 گونه دیگر به‌شمار می‌روند. همچنین روزانه 89 نفر در سطح جهان، جان خود را بر اثر حمله سگ‌ها از دست می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همزمان با ظهور زیرسویه جدید پیرولا از خانواده اومیکرون و آغاز فصل شیوع آنفلوانزا، یک پزشک به خبرآنلاین می‌گوید: «ما هرساله با شروع فصل پاییز با موجی از آنفلوانزا و عفونت‌های تنفسی ناشی از این ویروس مواجهیم، اما در شرایط خاص کنونی که یک زیرسویه جدید از ویروس کرونا هم در حال گسترش و انتشار است، توصیه می‌شود افراد از همین امروز تا اواسط مهر ماه، واکسن آنفلوانزا را دریافت و تزریق کنند تا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیر اجرای امور اضطراری دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت سه‌شنبه شب گفت که اوضاع در لیبی پس از طوفان ویرانگر در این کشور فاجعه‌بار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر اجرای امور اضطراری دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت سه‌شنبه شب گفت که اوضاع در لیبی پس از طوفان ویرانگر در این کشور فاجعه‌بار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر اجرای امور اضطراری دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت سه‌شنبه شب گفت که اوضاع در لیبی پس از طوفان ویرانگر در این کشور فاجعه‌بار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور مراکش درباره زلزله 6.8 ریشتری در این کشور اعلام کرد: تاکنون فوت 2901 نفر تایید شده و تعداد زخمی‌ها نیز به 5530 نفر رسیده است.