پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

فروش دارو در بستر الکترونیک و فضای مجازی، یکی از مباحث مهم و چالش ساز حوزه سلامت است. برخی موافق و عده ای، مخالف این نوع عرضه دارو هستند و هر کدام، دلایل خود را دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

به تازگی با توجه بررسی های متعدد پژوهشگران کمی اضافه وزن را در سنین بالاتر پیشنهاد می‌کنند. برای اطلاع از فواید اضافه وزن در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه فرارو

انبوهی از پژوهش‌ها پیشنهاد می‌دهند که کمی اضافه وزن می‌تواند در سال‌های پایانی زندگی مفید باشد. برای افرادی که می‌افتند، چربی می‌تواند مانعی در برابر شکستگی‌ها باشد؛ و برای افرادی که به بیماری‌هایی جدی مانند سرطان یا بیماری‌های پیشرفته کلیوی مبتلا می‌شوند، این پوشش چربی می‌تواند منبعی از انرژی باشد و به آن‌ها در تحمل درمان‌های طاقت‌فرسا کمک کند.

وب‌گاه فرارو

اضافه وزن موجب تمایل بدن به افزایش LDL در خون می‌شود. این نوع از کلسترول با بیماری‌های قلبی ارتباط مستقیم دارد که می‌توانند سلامت بدن را به خطر اندازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: اضافه وزن موجب تمایل بدن به افزایش LDL در خون می‌شود. این نوع از کلسترول با بیماری‌های قلبی ارتباط مستقیم دارد که می‌توانند سلامت بدن را به خطر اندازند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ژاپنی ها به جای سرخ کردن غذا در تابه با روغن زیاد، آن را در قابلمه می پزند یا آن را بخارپز می کنند که می تواند میزان چربی مصرفی را کاهش دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از یورونیوز نوشت: مقامات بهداشتی کانادا می‌گویند که نخستین مورد از ابتلا به یک سویه جهش یافته و جدید ویروس کرونا را در این کشور شناسایی کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس داده‌های مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا (CDC)، میزان بستری‌ها و مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در این کشور طی ماه جاری میلادی (اوت) بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

وزیر بهداشت، در جمع سفرای کشورها و نمایندگان سازمان های بین المللی، ضمن تشریح دستاوردهای نظام سلامت کشورمان، بر آمادگی ایران برای انتقال تجارب ارزشمند جمهوری اسلامی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از آناتولی نوشت: مقامات بهداشتی آمریکا با اشاره به افزایش بیماران کرونایی طی هفته‌های اخیر در چندین ایالت، از مردم این کشور خواسته‌اند ماه آینده، دُزهای یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

وب‌گاه عصر ایران

تزریق واکسن علیه کرونا ایمن‌ترین راه برای اجتناب از بستری شدن در بیمارستان، تجربه پیامدهای سلامت طولانی‌مدت و مرگ و میر ناشی از این بیماری است و به همین دلیل است که مردم به ویژه گروه‌های در معرض خطر را تشویق می‌کنیم تا دزهای یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند.

وب‌گاه گسترش

مقامات بهداشتی آمریکا با اشاره به افزایش بیماران کرونایی طی هفته‌های اخیر در چندین ایالت، از مردم این کشور خواسته‌اند ماه آینده، دُزهای یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، در جمع سفرای کشورها و نمایندگان سازمان های بین المللی، ضمن تشریح دستاورهای نظام سلامت کشورمان، بر آمادگی ایران برای انتقال تجارب ارزشمند جمهوری اسلامی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

نتیجه یک بررسی نشان می‌دهد که دارچین می‌تواند گزینه خوبی برای مقابله با مقاومت آنتی بیوتیکی باشد. آنتی بیوتیک‌ها از اولین دوره‌ای که مورد استفاده قرار گرفتند جان تعداد بی‌شماری از انسان‌ها را نجات داده‌اند، اما با گذر زمان تعداد فزاینده‌ای از گونه‌های باکتری به آنتی بیوتیک‌ها مقاوم شده‌اند.