شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت تعداد زائران ایرانی در عربستان را تا ساعت 17 روز پنج شنبه 42395 نفر و حدود 48/4 درصد سهمیه کل زائران اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون کنسولی وزارت امور خارجه با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عصر ایران

بعد از تشخیص خلبان درباره نقص فنی هواپیما، این پرواز به جای بازگشت به آسمان کشور و برای جلوگیری از سرگردانی حجاج به سمت فرودگاه مدینه‌النبی تغییر مسیر داد

وب‌گاه فرارو

سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد - جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به نقص فنی هواپیمای مشهد جده، از فرود اجباری این پرواز در فرودگاه مدینه خبر داد و گفت: این پرواز تغییر مسیر داد و زائران در مدینه منوره مستقر شدند.

خبرگزاری مهر

در نخستین نشست هماهنگی نقل ترددی مسئولان عملیات حج 1402 ایران و عربستان بر برگزاری حج «آرام» و «منظم» به ویژه در ایام تشریق تاکید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی هواپیمایی ایران ایر گفت: پرواز امروزِ مشهد - جده به دلیل یک نقص فنیِ خاص با درایت خلبان به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه النبی فرود آمد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: به علت ایجاد نقص فنی با تصمیم خلبان پرواز حجاج به جای جده در مدینه بر زمین نشست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بروز نقص فنی در پرواز 1520 مشهد مقدس به فرودگاه شهر جده موجب شد که این پرواز با مساعدت دست اندرکاران هواپیمایی عربستان در فرودگاه مدینه منوره فرود آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواپیمای 1520 مشهد به مقصد فرودگاه شهر جده دچار نقص فنی شد.

وب‌گاه عصر ایران

پرواز 1520 صبح امروز از مبدا مشهد مقدس عازم جده بود و به دلیل نقص فنی مجبور به تغییر مسیر و فرود در فرودگاه مدینه منوره شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواپیمای 1520 مشهد درحالی‌که به مقصد فرودگاه شهر جده در حرکت بود، به علت نقص فنی در فرودگاه مدینه فرود اجباری کرد.

خبرگزاری تسنیم

در دومین جلسه اعضای ستاد مکه مکرمه بر رضایت زائران حج از کیفیت خدمات ارائه شده و بر رفع کمبودها تأکید شد.