شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

در دیدار مدیران مجموعه های حج 1402 با سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت، روند اقدامات صورت گرفته و میزان تعامل صاحبان هتل های میزبان در ارائه خدمات به زائران بررسی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از موضوعاتی که توسط رهبر انقلاب به آن تاکید شد پرهیز از بازارگردی در ایام حج است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه 55 آنلاین

به دنبال انتشار گزارش مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد دفتر سازمان ملل متحد نظرات و ملاحظات خود را در مورد گزارش مدیرکل به شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موافقتنامه پادمانی NPT با جمهوری اسلامی ایران (GOV/2023/26, 31 May 2023) اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت به ارائه برخی مقررات عربستان برای زائرانی که برای حج به این کشور سفر می‌کنند پرداخته است و حساسیت‌ها و الزامات دیگر این کشور را یادآور شد.

خبرگزاری تسنیم

تصاویر این مطلب حاکی از خلوتی بازارهای اطراف حرم در مدینه‌النبی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان حج و زیارت گفت: خدمات رسانی به حجاج ایرانی در عربستان با هماهنگی‌های انجام شده میان دو کشور به نحو مطلوب و قابل قبول در حال انجام است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیران مجموعه‌های حج 1402 در مدینه با سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت دیدار و درباره میزان کاروان ها گفتگو کردند.

خبرگزاری تسنیم

گرمای هوا این روزها در مدینه منوره بیش از 40 درجه سانتی‌گراد است، اما خادمان ضیوف‌الرحمان در آشپزخانه "‌بدر" در کنار دیگ‌های بزرگ به طبخ غذا برای زائران کشورمان مشغول هستند.

خبرگزاری مهر

گرمای هوا این روزها در مدینه منوره بیش از 40 درجه سانتیگراد است اما خادمان ضیوف الرحمان در آشپزخانه "‌بدر" در کنار دیگ های بزرگ؛ به طبخ غذا برای زائران کشورمان مشغول اند.

خبرگزاری تسنیم

مسئول ستاد مدینه منوره گفت: تعداد زائران مکه روزبه‌روز درحال افزایش است و در حال حاضر بیش از32 هزار زائر در قالب 223 کاروان در هتل‌های مکه مستقر شده‌اند و تعداد زائران حاضر در مدینه نیز بیش از 10 هزار نفر است.

خبرگزاری تسنیم

در نخستین نشست هماهنگی نقل ترددی مسئولان عملیات حج 1402 ایران و عربستان بر برگزاری حج «آرام» و «منظم» به ویژه در ایام تشریق تاکید شد.