شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: این ستاد در حال بررسی طرحی برای زایران ایرانی با هدف ارائه بهتر خدمات است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از چند اثر علمی و پیام رسان عرفه رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت، حرکت جهانی کم نظیر اربعین امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با افزایش زائران همراه خواهد بود و دست اندرکاران آن باید برنامه های لازم را تهیه و تدارک ببینند.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت، حرکت جهانی کم نظیر اربعین امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با افزایش زائران همراه خواهد بود و دست اندرکاران آن باید برنامه‌های لازم را داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) گفت: حرکت جهانی کم نظیر اربعین امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با افزایش زائران همراه خواهد بود و دست‌اندرکاران آن باید برنامه‌های لازم را تهیه و تدارک ببینند.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه تأخیر جزء لاینفک پروازها است گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق به زائران در خصوص تاخیر پروازی باید به وقت و شخصیت آن‌ها احترام گذاشت.

خبرگزاری مهر

محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج 1402 نیز مردم باید کمترین معطلی داشته باشند.