شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با نزدیک شدن زمان اعزام زائران ایرانی به حج تمتع، همایش سراسری خادمان فرهنگی حج 1402 برگزار شد تا مقررات عربستان، تغییرات حج تمتع و آخرین جزئیات این سفر که از سوم خردادماه آغاز می‌شود، مرور شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش سراسری روحانیون، معین و معینه‌های حج تمتع 1402 ساکن قم در ساختمان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت شهر قم به کار خود پایان داد ودر آن مسئولان این حوزه آخرین اطلاعات مربوط به حج پیش رو را ارائه کردند. احتمال راه‌اندازی کاروان 45 نفره در حج 1402 در ابتدای این همایش حجت‌الاسلام علی پروانه، مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام...

خبرگزاری مهر

امسال زائران حج تمتع از 21 ایستگاه پروازی اعزام می شوند و پروازهای رفت «مدینه قبل» از 3 خرداد شروع خواهد شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

بسیاری از مشتاقان زیارت امام حسین (ع) به سفرهای زمینی و البته انفرادی روی آورده‌اند. همچنین امروز به دلیل ازدحام جمعیت، چندین بار طرف عراقی مرز مهران را بسته و زائران در گرمای هوا معطل شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در نشست امروز شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت که با حضور حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب، سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد، از چند اثر علمی و پیام رسان عرفه تولید معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری رونمایی شد. در این نشست از کتاب‌های سفر به شام با هدف معرفی اماکن زیارتی در شام و با قرآن در عتبات عالیات که دربرگیرنده...

وب‌گاه عصر ایران

مهرداد بذرپاش: عملیات اعزام حجاج عزیز کمتر از یک ماه آینده آغاز می‌شود و تفاوت آن با سال گذشته افزایش تقریباً دو برابری تعداد حجاج است که ما بایستی با توان مضاعف تجهیز منابع فرودگاه‌ها و شبکه حمل و نقل هوایی و همه زیرساخت‌هایی که با اعزام حجاج مرتبط است را تدارک ببینیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه و شهرسازی گفت: عملیات اعزام حجاج کمتر از یک ماه آینده آغاز می‌شود و تفاوت آن با سال گذشته افزایش تقریباً دو برابری تعداد حجاج است.