شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از تشرف حدود 415 هزار نفر به عتبات عالیات عراق طی بازه زمانی آذر سال 1400 تاکنون خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از تشرف حدود 415 هزار نفر به عتبات عالیات عراق، طی بازه زمانی آذرماه سال 1400 تاکنون خبرداد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت بر لزوم بازخوانی برنامه‌ها و ماموریت‌های معاونت‌ها و مدیریت‌های بعثه در حج پیش رو با توجه به کاهش تعداد خادمان ضیوف‌الرحمان تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدعباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت طی حکمی غلامرضا رضایی را به عنوان معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت منصوب کرد. در متن آن آمده است. برادر گرامی جناب آقای غلامرضا رضایی سلام علیکم با عنایت به تدین، تعهد، تخصص و تجربه سالیان متمادی در امور اجرایی حج و زیارت به موجب این حکم به سمت معاون امور حج و عمره سازمان منصوب می‌شوید. انتظار دارد...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج وزیارت طی حکمی آقای غلامرضا رضایی را به عنوان معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکبر رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت برکنار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان حج و زیارت با صدور حکمی غلامرضا رضایی را به عنوان معاون امور حج و عمره این سازمان منصوب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تعداد کاروان‌های غیرمجاز عتبات افزایش یافته است و به دلیل مسؤولیت پذیر نبودن مدیران چنین کاروان‌هایی، بسیاری از زائران سردرگم می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت امروز به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی برگزار شد. سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: احراز توانایی بیش از 52 هزار زائر حج پیش رو صورت گرفته است و 14 هزار زائر نیزمرحله اول معایناتشان انجام...

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: آیت‌الله جوادی‌آملی خودش در دیداری، درباره ارتباط علما با مردم اینگونه اظهارنظر کرده است: «علما وظیفه دارند خود را به مردم جامعه نزدیک کنند و راه آن این است که مردمی بیندیشند و خیرخواه مردم باشند.»