شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن تأکید بر لزوم تقویت دیپلماسی منطقه‌ای بیان کرد: سازمان هواپیمایی وزارت راه و شهرسازی بر اساس وظایف ذاتی خود، تمام مساعی خود را برای برقراری پروازها میان ایران و عربستان به کار خواهد بست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد. شمس الدین فرزادی‌پور، سرپرست شرکت هواپیمایی ایران ایر از آمادگی برای انجام عملیات عظیم انتقال حجاج به سرزمین وحی خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت داخل برای عملیات رفت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حج و زیارت از آمادگی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام پروازهای حج تمتع 1402 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به ریاست حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب، نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی تشکیل شد. شمس الدین فرزادی‌پور، سرپرست شرکت هواپیمایی ایران ایر از آمادگی برای انجام عملیات عظیم انتقال حجاج به سرزمین وحی خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت داخل برای عملیات...

خبرگزاری تسنیم

نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت با حضور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درباره نحوه خرید فیش حج عمره 1402 چه می دانید؟ اصلا می دانید خرید این فیش چه مراحل و مقرراتی دارد و چگونه باید آن را تهیه کنید؟!

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج با تاکید بر اینکه راه اندازی حج عمره مفره نیازمند مذاکرات مسئولان ایران و عربستان است، گفت: مسئولان دو کشور به دنبال راه اندازی حج عمره هستند.

خبرگزاری تسنیم

مجری برنامه سحرگاهی شبکه دو ماجرای دیداری را تعریف می‌کند که محضر رهبر انقلاب رسیدند؛ حضرت آقا به آقای میرباقری که معاونِ وقت سیما بودند فرمودند بنده می‌دانستم که ایشان سحری نمی‌خورند. چون با شکم سیر نمی‌توان فهمید در فضیلت گرسنگی حرف زد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون جدید امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از تشکیل کارگروه‌های مشترک ایران و عربستان و عقد قراردادهای ویژه برای ارائه خدمات خاص به حجاج کشورمان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت گفت: قرارداد‌های اسکان، تغذیه و حمل و نقل حجاج کشورمان منعقد شد.

وب‌گاه عصر ایران

هیچ‌یک از شرکت‌های هواپیمایی داخلی حاضر نیستند زائر به سوریه اعزام کنند و نگران تحریم و قطع پروازهای اروپایی هستند.