یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص حج پیش رو و سفرهای زیارتی عتبات تشکیل و شعار حج 1402 اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جلسه شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برای بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در خصوص حج پیش رو و سفرهای زیارتی عتبات تشکیل و شعار حج 1402 اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیسیون فرهنگی مجلس پیشنهاد داد برای اثربخش شدن مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متناسب با تحولات اجتماعی، قوه قضائیه لایحه دو فوریتی به مجلس ارائه کند.‌

وب‌گاه عرشه آنلاین

متن گزارش کمیسیون فرهنگی در خصوص مصوبات عفاف و حجاب منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز برگزار شد گفت: امسال برای معاینات زائران حج 1402 با همفکری و هماهنگی با سازمان حج و زیارت یک طرح جدید را برای انجام معاینات زائران در نظر گرفته ایم. وی در ادامه بیان کرد: تاکنون پزشکان را تا 3 برابر ظرفیت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از تغییر نحوه انجام معاینات زائران حج 1402 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از آمادگی این سازمان برای تامین و واردات هر نوع داروی استراتژیک و حیاتی برای بیماران خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام سفر نوروزی عتبات از 13 اسفندماه آغاز شد و که در مرحله نخست فقط از متقاضیان سفر‌های زمینی عتبات ثبت‌نام صورت گرفت و خبری از سفر‌های هوایی عتبات نبود. البته در روز‌های گذشته ثبت‌نام سفر نوروزی عتبات به صورت هوایی هم انجام شد که اکنون به دلیل مشکلاتی در پرواز‌ها و هزینه بالای آن، امکان اعزام زائران به عتبات به صورت هوایی در بازه زمانی سفر نوروزی...

وب‌گاه منیبان

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام قطعی 84/14 درصد زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع 1402 در کاروان‌های انتخابی خود خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت نام قطعی 84/14 درصد زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع 1402 در کاروان‌های انتخابی خود خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از ثبت نام قطعی 84/14 درصد زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع 1402 در کاروان‌های انتخابی خود خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج سازمان حج و زیارت از تکمیل ظرفیت بیش از 90 درصدی کاروان‌های حج سال آینده خبر داد.