یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

در جلسه امروز شورای شهر تهران، نام سه ایستگاه مترو و 11 معبر تغییر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیگیری‌ها از بانک مرکزی نشان می دهد موضوع تبدیل منابع، خارج از مکانیزم‌های رسمی و با نرخ‌های غیرمتعارف به هیچ وجه اتفاق نیفتاده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعزام بیش از 4 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در دوره بیست و سوم از اعزام بیش از 4 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات خبرداد.

وب‌گاه الف

سازمان حج و زیارت، هزینه سفر زمینی و هوایی به عتبات عالیات را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با آغاز ماه رمضان، سفرهای 14 روزه به عتبات عالیات برنامه‌ریزی شده که البته فقط از دو مقصد یزد و کرمان است. سازمان حج و زیارت هزینه سفر عتبات عالیات را از 4 میلیون و 750 هزار تا حدود 17 میلیون تومان اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزینه سفر 14 روزه هوایی از ایستگاه هوایی یزد به عراق، با توجه به مدت اقامت و کیفیت و نوع ارائه خدمات حدود 17 میلیون تومان برای هر نفر تمام می‌شود.

خبرگزاری مهر

سازمان حج و زیارت، هزینه سفر زمینی و هوایی به عتبات عالیات را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

هزینه سفر زمینی به عراق با اقامت شش و هفت شب از مبدأ تهران، هزینه‌ای از 4 میلیون و 750 هزار تومان تا 6 میلیون و 700 هزار تومان در بر می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: طاهر درودی گفت: واکسن مننژیت زائران حج در هفته اول اردیبهشت ماه وارد کشور می‌شود و در مراکز واکسیناسیون جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: واکسن مننژیت زائران حج در هفته اول اردیبهشت وارد کشور می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طاهر درودی گفت: واکسن مننژیت زائران حج در هفته اول اردیبهشت ماه وارد کشور می‌شود و در مراکز واکسیناسیون جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر درودی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در برنامه مثبت سلامت سیما گفت: با توجه به برنامه‌های پیش بینی شده و اعلام سازمان حج و زیارت اولین گروه زائران حج تمتع، سوم خردادماه وارد مدینه منوره خواهند شد و این عملیات تا روز دوم محرم الحرام، 31 تیرماه ادامه خواهد داشت. این مقام مسئول افزود: در سال 1402 با توجه به تاکید نماینده، ولی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان حج و زیارت گفت: از ابتدای امسال تاکنون 11 هزار و 200 نفر از طریق مرز‌های زمینی و هوایی راهی عتبات عالیات شدند.