شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: در حج تمتع سبک زندگی شما تغییر خواهد کرد و به همین دلیل توصیه اکید ما این است که آمادگی لازم را برای زندگی در شرایط جدید کسب کنید.

خبرگزاری مهر

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر اعلام کرد: طی 10 روز آینده معاینات زائران حج تمتع به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. اعزام بیش از 4 هزار دانشگاهی به عتبات عالیات رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در دوره بیست و سوم...

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام علی (ع) و ابعاد زندگی آن حضرت، اظهار داشت: سبک زندگی امیرمومنان برای همه افراد جامعه درس آموز است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه گفت: بر اساس آنچه که از برادران سعودی دریافت کردیم این هیات بعد از بازگشت به ریاض، متعاقباً برای آماده‌سازی امور جهت بازگشایی سفارت و سرکنسولگری این کشور در تهران و مشهد اقدام می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا ترتیب خاصی برای بازگشایی سفارتخانه‌ها در نظر گرفته شده و مشخص شده کدام یک از دو کشور زودتر اقدام به بازگشایی سفارت خود خواهند کرد؟ تاکید کرد: چنین ترتیبی پیش‌بینی نشده است و هریک از دو کشور با توجه به فضایی که در اختیار دارند و برنامه‌ریزی‌هایی که می‌کنند نسبت به این موضوع اقدام خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل خلیج فارس وزارت خارجه گفت: در بحث زمان بازگشایی سفارت ایران در عربستان ما یک قید زمانی داریم و آن فرا رسیدن ایام حج تمتع است و ما تلاش می کنیم که قبل از فرارسیدن ایام حج تمتع سفارت ایران را بازگشایی کنیم،

خبرگزاری مهر

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اولویت‌های جدید، از تکمیل شدن روند ثبت نام در کاروان‌های حج 1402 در روزهای آتی خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اولویت‌های جدید، از تکمیل شدن روند ثبت نام در کاروان‌های حج 1402 در روز‌های آتی خبرداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اعلام اولویت‌های جدید، از تکمیل شدن روند ثبت نام در کاروان‌های حج 1402 در روزهای آتی خبرداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه امروز شورای شهر تهران، نام سه ایستگاه مترو و 11 معبر تغییر کرد.