یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس آخرین آمار دریافتی از صبح امروز تاکنون 2100 زائر ایرانی در قالب 50 کاروان از مرزهای هوایی و زمینی کشورمان راهی عراق شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت گفت: طی چند روز گذشته تاکنون 14 هزار و 400 زائر برای زیارت و تحویل سال نو از مرزهای رسمی کشور راهی عتبات عالیات شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت از قطعی شدن ثبت نام 86 درصد از زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات و عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه تردد در مرزهای خروجی ایران به سمت عراق روان و منظم است، گفت: طی چند روز گذشته تاکنون 14 هزار و 400 زائر هموطن برای زیارت و تحویل سال نو از مرزهای رسمی کشور راهی عتبات عالیات شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از قطعی شدن ثبت نام 86.39 درصد از زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز در اظهاراتی خواستار لغو مجوز مجموعه‌هایی شد که در آنجا حجاب رعایت نمی‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده بابلسر هم با تاکید بر اینکه «بحث عفاف و حجاب خط قرمز ماست»، گفت که «نباید به همین یک جلسه اکتفا کرد زیرا این موضوع جزو مطالبات مردم است؛ هرچند مردم اولویت‌های دیگری دارند اما در رابطه با کارکرد مجلس در مورد حجاب ما را نمی‌بخشند و نباید اجازه داد دشمن برای ما خوراک تهیه کند. باید استراتژی بسیار شفاف داشته باشیم و به توصیه‌های امامین انقلاب توجه کنیم و با دستگاه‌هایی که در این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود».

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: علی یزدی‌خواه نماینده تهران در مجلس پیرامون طرحی که نوباوه در صحن مطرح کرد، گفت: «در این طرح بناست که جرم‌انگاری رد و بحث تخلف مطرح شود که این اقدامات تخلف محسوب شود».