یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 11 هزار و 200 نفر در قالب 280 کاروان از طریق مرزهای زمینی و هوایی راهی عتبات عالیات شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: امسال ازکاروان‌های زوجی استقبال خوبی صورت گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرد: برای تکمیل ظرفیت باقیمانده در برخی استان‌ها از دارندگان اسناد حج فروردین ماه 1386 به صورت روز شمار دعوت خواهد شد و انتظار می‌رود ظرف روزهای آینده پر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در سال گذشته 348 هزار نفر با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به عتبات عالیات اعزام شدند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - مدیر سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: امسال تشرف 9 هزار و 505 زائر خراسان رضوی در قالب 64 کاروان حج تمتع برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در نشست شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که در سال گذشته 348 هزار نفر با کاروان‌های تحت نظارت این سازمان در قالب سفرهای زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سالی که گذشت با هدف برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، طراحی کلان و حمایت جامع و کامل از صنعت بازی‌های رایانه‌ای با رویکرد بومی‌سازی تلاش کرده است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: در ایام نوروز تا کنون حدود 18 هزار زائر ایرانی در قالب حدود 450 کاروان برای زیارت ائمه اطهار (ع) راهی عتبات عالیات در عراق شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از قطعی شدن ثبت نام 69183 نفر از زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع سال آینده خبر داد.