یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم اتفاقی که برای دختر خوب "کُرد" رخ داد را به مسائل دیگر تسری ندهند تا دشمن محلی برای ابراز عقده های فروخفته خود از ملت ایران پیدا نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم اتفاقی که برای دختر خوب "کُرد" رخ داد را به مسائل دیگر تسری ندهند تا دشمن محلی برای ابراز عقده های فروخفته خود از ملت ایران پیدا نکند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، ملت ایران را قوی کرد اظهار داشت: جنگ به ظهور و بروز حرکت عظیم مردم و تربیت سرداران شجاع و مدیران مدبری منجر شد که فتح و پیروزی را به ارمغان آوردند.

خبرگزاری مهر

حمید رضا رهبری فر معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اختصاص 38 هزار میلیارد تومان برای رتبه‌بندی معلمان، پرداخت 35 هزار میلیاردتومان از مطالبات پیمانکاران، اتصال 90 دستگاه به پنجره ملی، آخرین وضعیت بررسی پرونده مهسا امینی و تأکید بر ضابطه‌مند شدن امور خبرنگاران از مهم‌ترین خبرهای امروز پاستورنشینان در گفت‌وگو با خبرنگاران بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از مردم عزیز ایران که نسبت به این اتفاق ابراز همدردی کرده‌اند، تشکر می کنم، زیرا این ابراز همدردی ها نشانه زنده بودن روحیه ایثار در جامعه ایرانی است. واکنش مردم، هنرمندان و ورزشکاران نشانه وحدت ملی ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی پرونده کامل مرحومه مهسا امینی هستند و هر گزارش دقیق واصله مبنای تصمیم گیری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی پرونده کامل مرحومه مهسا امینی هستند و هر گزارش دقیق واصله مبنای تصمیم گیری خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارشاد از اعلام احکام اعضای شورای عالی سینما و برگزاری جلسات آن به ریاست رئیس‌جمهور خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیش بینی ما تشکیل جلسه شورای عالی حج و زیارت در مهر ماه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که تا امروز بیش از سه میلیون زائر اربعین به کشور بازگشته اند.

وب‌گاه 55 آنلاین

چندی پیش یک مقام دولتی گفته بود که ترکیه به پروازهای ایران یارانه می‌دهد، برای همین نرخ سفر به این کشور در قیاس با عراق پایین‌تر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با نزدیک شدن روزهای پایانی تابستان، بلیت پروازهای ترکیه هنوز به کمتر از 10 میلیون تومان نرسیده است. آژانس‌داران ایرانی می‌گویند بازار سفر ایرانی‌ها به ترکیه همچنان داغ است. هزینه سفر ترکیه بارها با سفر به مقاصد زیارتی مقایسه شده و حتی اظهارنظرهایی درباره اختصاص یارانه از سوی ترکیه به پروازهای مسیر ایران، مطرح شده است.