یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عصر ایران

خلیل دردمند: نزدیک 80 روز از خانواده و کشورم بی‌اطلاع بودم و از آنها می‌خواستم با گوشی خودشان یک صوت 10ثانیه‌ای برای خانواده‌ام بفرستم تا خبر زنده‌بودنم را به آنها بدهم اما اجازه این کار را هم نمی‌دادند؛ البته از دشمنان انتظار بیشتری هم نیست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اعطای تسهیلات برای سفرهای عتبات گفت: بدین جهت وام‌های 5 و 8 میلیون تومانی در تهران در نظر گرفته شد که این موضوع براساس رایزنی با مسئولان ذیربط بانکی صورت پذیرفت.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: درچهل و هفتمین جلسه کارگروه فرهنگی قرانی اعتاب مقدس درخصوص برگزاری مراسم برای تکریم شهدای مدافع امنیت ایران اسلامی در آستان‌های مقدس، بقاع متبرکه و امامزادگان بحث و تبادل نظر شد.

خبرگزاری تسنیم

حاجی اصفهانی آزادشده از زندان‌های سعودی با روایت 80 روز زندانی‌شدنش در زندانهای عربستان گفت: رفتار مسئولان زندان با همه بسیار وحشیانه، تحقیرآمیز و حیوانی و غذاهایشان از نظر کیفی و کمی بسیار ضعیف بود.

خبرگزاری تسنیم

معاون عتبات سازمان حج و زیارت گفت: 40 نفر از زائران ایرانی به صورت انفرادی به عراق سفر داشته‌اند که اتوبوس حامل آنها در سامرا به دلیل اتصال سیم‌کشی دچار دودگرفتگی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اتوبوس حامل زائران ایرانی روز گذشته در محدوده سامرا دچار آتش‌سوزی شد، سازمان حج و زیارت می‌گوید این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آتش‌سوزی به دلیل اتصالات داخل اتوبوس صورت گرفته و در این لحظه اتوبوس خالی از زائر و در پارکینگ بوده و زائران نیز در حرم مشغول زیارت بوده‌اند.

خبرگزاری مهر

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: در حادثه آتش سوزی اتوبوس زائران ایرانی در سامرا هیچ زائری دچار آسیب نشده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک دستگاه اتوبوس که زائران ایرانی را از سامرا به فلوجه انتقال می‌داد، آتش گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: معاون عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد: آتش سوزی اتوبوس حامل زوار ایرانی در عراق تلفات جانی نداشت. (عکس خبر تزئینی است.)

وب‌گاه فرارو

وحید اسکندری، مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت که این حادثه برای یک گروه از زائران که انفرادی و خانوادگی به عراق سفر کرده بودند، رخ داده و خوشبختانه هیچ مصدوم و یا تلفات جانی نداشته و کسی هم دچار خفگی نشده است، چون در لحظه وقوع حریق، اتوبوس خالی از زائر بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه مصدوم و یا تلفات جانی نداشته است.