دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حسینی گفت: در راستای کاهش هزینه حمل و نقل سفرهای زیارتی سفر‌های ارزان قیمت با حدود قیمتی سه میلیون تومان را مدنظر قرار داده ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در راستای بهبود روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در سنوات آتی، آسیب شناسی این عملیات ضروریست، گفت: بی انصافیست زحمات و تلاش همه دستگاهها نادیده گرفته شود؛ همه پای کار بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بعد از ایام اربعین حسینی سفرهای ارزان قیمت با حدود قیمتی سه میلیون تومان راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر ارشاد با اشاره به فعال‌تر شدن فعالیت‌های فرهنگی آیین اربعین، بر حل مشکلات حضور میلیونی مردم در این آیین معنوی در سال‌های آتی تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه عتبات عالیات گفت: بعد از ایام اربعین حسینی سفرهای ارزان قیمت با حدود قیمتی سه میلیون تومان راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت ستاد اربعین این وزارتخانه گفت: امسال تلاش شد تا از ظرفیت بخش‌های مختلف وزارتخانه برای ارائه خدمات فرهنگی و هنری بهره ببریم که با برپایی بیش از 450 موکب در نقاط مختلف ایران و عراق، این خدمات فرهنگی به زائران اربعین حسینی در حال عرض به زائران است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، درست است که سفر اربعین سفری ارزان است و برای برخی خدمات همچون اسکان و تغذیه از زائران هزینه‌ای اخذ نمی‌شود، اما این سفر رایگان نیست و عاشقان حسینی برای برخی از اقدامات باید مبلغی را هزینه کنند. یکی از هزینه‌های اصلی در سفر اربعین، کرایه ماشین است. امسال برخی از عراقی‌ها مسیرهایی را به صورت رایگان زائران را جابجا کردند، برخی دیگر هم کرایه مسیرهای...

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام عتبات، آخرین وضعیت وام اربعین را توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر سابق عراق، به زیارت مزار شهدا از جمله شهید ابومهدی المهندس رفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد اربعین سازمان حج و زیارت اعلام کرد: یکی از مسئولیت های سازمان حج و زیارت در مراسم پیاده روی اربعین امداد و راهنمایی زائران است به همین دلیل در 18 پایگاه در مسیر پیاده روی اربعین از نجف تا کربلا این امدادرسانی برای زائران انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام عتبات، آخرین وضعیت وام اربعین را توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که سرپرست خانواره بوده و از مرزهای زمینی خارج شده باشند، این تسهیلات را که رقم آن از سه تا پنج میلیون تومان، بسته به تعداد افراد است، دریافت می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام عتبات، آخرین وضعیت وام اربعین را توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در سفر به عراق از مراکز بهداشتی و درمانی نجف اشرف بازدید کرد و در جریان خدمت‌رسانی این مراکز به زائران اربعین قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر ستاد اربعین سازمان حج و زیارت، گفت: امدادگران سازمان حج و زیارت از ابتدای آغاز راهپیمایی اربعین حسینی تاکنون به صورت شبانه روزی 9 هزار 445 زائر گمشده و باز مانده از راه را و همچنین دوهزارو 390 اشیاء پیدا شده را در سخت ترین شرایط ممکن جستجو به خانواده زائران ایرانی در عراق رساندند.