دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه خبر آنلاین

سعید حدادیان در فیلمی منتشر شده در فضای مجازی از وضعیت نامناسب ایجاد شده برای زائران اربعین انتقاد کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام عتبات عالیات، با اعلام این‌که 570 کارگزار در 71 ایستگاه در عراق و مرزها، مسؤولیت راهنمایی زائران و امداد گمشدگان را انجام می‌دهد، خبر داد: تاکنون 9435 نفر گمشده در عراق، امدادرسانی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر حوزه ریاست روابط عمومی و ستاد اربعین سازمان حج و زیارت گفت: امدادگران اربعینی این سازمان امروز 10 نفر از زائرانی که راه و مسیر خود را گم کرده و از دوستان یا بستگان خویش به هر دلیلی جداشده بودند را به عزیزانشان رساندند.

خبرگزاری دانا

صبح امروز هشتمین جلسه ستاد اربعین استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - شناسایی نخستین موارد ابتلا به وبا در خراسان رضوی طی چند روز اخیر و نگرانی از شیوع این بیماری در استان، با توجه به افزایش آمد و شدها در آخر تابستان و دهه پایانی ماه صفر، دانشگاه علوم پزشکی مشهد را برای کاهش دغدغه شهروندان و جلوگیری از احتمال گسترش این بیماری، به تکاپو انداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد - کردستان - مدیر مخابرات منطقه کردستان از نصب و راه‌انداری سایت پرتابل موبایل و تلفن همگانی در مرز باشماق مریوان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در حج و زیارت حقوق اجتماعی را مهم‌ترین عامل و معیار در سلوک امام حسین (ع) دانست و گفت: امام حسین را باید از نو شناخت؛ سلوک امام حسین را باید شناخت و تابع آن بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در 300 نقطه که مسیر تردد زائران اربعین حسینی است، از مرزهای زمینی تا شهرهای زیارتی عراق، نیروهای راهنمای زائران مستقر هستند و افرادی که نیاز به راهنمایی دارند می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به نظر بنده، یک اشتباه راهبردی صورت گرفت و آن اینکه گفته شد سفر به پیاده‌روی اربعین را یک هفته جلوتر بیندازید. برای همین زائران ما در هفته گذشته دچار سردرگمی شدند و نتوانستند خدمات لازم را دریافت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رئیس سازمان حج و زیارت گفت: به نظر بنده، یک اشتباه راهبردی صورت گرفت و آن اینکه گفته شد سفر به پیاده‌روی اربعین را یک هفته جلوتر بیندازید. برای همین زائران ما در هفته گذشته دچار سردرگمی شدند و نتوانستند خدمات لازم را دریافت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسئول ناظر بر قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی سازمان حج و زیارت گفت: براساس تعهدات شرکت بیمه طرف قرارداد سازمان حج و زیارت، هر زائر اربعین حسینی که قبل از سفر در سامانه سماح ثبت نام و حق بیمه خود را پرداخت کرده باشد در صورت فوت 500 میلیون ریال غرامت به بازماندگان آنها پرداخت می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سید جواد حسینی کیا گفت: امروز مسئولان باید برای برگشت زوار برنامه‌ریزی کنند؛ باید برای خودرو های پارک شده در مرزها و پذیرایی زائرین، از جمله تأمین آب خنک تدبیر شود تا دوباره مشکلات تکرار نشود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامه نیوز نوشت: غلامرضا انصاری گفت: افراد بی تجربه که در طول 4 دهه گذشته هنرشان نق‌زدن، کارشکنی مقابل اقدامات مثبت دولت های قبلی، از دیوار سفارتخانه ها بالارفتن و بحران‌سازی برای کشور در حوزه سیاست خارجی بود، امروز در دولت یکدست آقای رئیسی مصادر کار اجرایی را در اختیار گرفتند.