یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت های جدید سفر زیارتی به عراق اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزینه سفرهای زمینی به عتبات و عالیات از سه میلیون و 600 هزار تا شش میلیون تومان می باشد.

خبرگزاری تسنیم

در شورای برنامه‌ریزی حج و بعثه، علاوه بر اعلام جدید قیمت‌های سفر عتبات عالیات عراق، نماینده ولی فقیه حج و زیارت گفت: در قضیه آزادی حاجی ایرانی بازداشت‌شده در عربستان، هزینه‌ای نشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شورای برنامه‌ریزی حج و بعثه، علاوه بر اعلام جدید قیمت‌های سفر عتبات عالیات عراق، نماینده ولی فقیه حج و زیارت گفت: در قضیه آزادی حاجی ایرانی بازداشت‌شده در عربستان، هزینه‌ای نشد.

وب‌گاه عصر ایران

هزینه سفرهای زمینی از سه میلیون و 600 هزار تا شش میلیون تومان و کاروان‌های ارزان‌قیمت نیز از دو میلیون و 800 هزار تا سه میلیون و 400 هزار تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت، گفت: با هدف بهره‌مندی هرچه بیشتر زائران از ایام حضور در عتبات و برنامه‌ریزی های انجام گرفته مبنی بر تحقق دستور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس محترم جمهوری برای استفاده تمامی اقشار مختلف جامعه از عتبات عالیات، ارزان سازی سفر به عتبات انجام گرفت.

وب‌گاه تابناک

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی 14 تا 18 هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام / وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و... را می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سیدعلی کاشفی خوانساری با یادآوری این‌که کانون را فراموش نکنیم، می‌گوید: منطقی‌ترین و کم‌ضررترین راه‌حل ممکن، انفکاک کانون از وزارت آموزش و پرورش و الصاق آن به عنوان یک سازمان کاملا مستقل به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خلیل دردمند حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان، پس از 80 روز به کشور بازگشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

خلیل دردمند، حاجی ایرانی که پس از 80 روز بازداشت در عربستان دوشنبه یازدهم مهرماه 1401 به کشور بازگشت.

وب‌گاه الف

حاجی ایرانی بازداشت شده در عربستان، پس از 80 روز زندانی شدن به کشور بازگشت و در دیداری که با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت داشت، روند بازجویی در زندان عربستان و اتهامات غیرواقعی واردشده در این مدت را تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

بیشتر از دو هفته از پایان مراسم اربعین می‌گذرد، اما پرداخت کامل وام وعده داده‌شده همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد. سازمان حج و زیارت اعلام کرده از بین بیش از 3 میلیون نفری که ثبت‌نام کرده بودند حدود 700هزار نفر واجد شرایط را به وزارت اقتصاد معرفی کرده و این وزارتخانه متعهد به پرداخت وام اربعین است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی بعثه از فوت 164 زائر از زمان پیاده‌روی اربعین تاکنون و همچنین از برقراری دوباره سفر زائران ایرانی به دو شهر کاظمین و سامرا خبر داد.