پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

رئیس ستاد مکه، شمار زائران ایرانی در عربستان را 44 هزار و 815 نفر اعلام کرد. حدود 87 هزار و 550 نفر از ایران در حج امسال حضور خواهند داشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اقدام عجیب عربستان مبنی بر اخراج گروهی از خبرنگاران صدا و سیما از این کشور گفت: از علت بازداشت و بازگرداندن آن‌ها به کشور بی‌اطلاع هستیم اما مراحل قانونی پیگیری این موضوع را انجام می‌دهیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«گروه مستندساز ایران سه شنبه هفته پیش در حال ضبط تلاوت قرآن کریم در مسجدالنبی دستگیر و پس از چند ساعت بازجویی و بدون اعلام دلیل به بازداشتگاه پلیس مرکزی مدینه منتقل شدند. «گروه مستندساز ایران سه شنبه هفته پیش در حال ضبط تلاوت قرآن کریم در مسجدالنبی دستگیر و پس از چند ساعت بازجویی و بدون اعلام دلیل به بازداشتگاه پلیس مرکزی مدینه منتقل شدند. به گزارش عرشه آنلاین، پیمان جبلی در استقبال...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس صداوسیما در واکنش به اقدام عربستان در قبال اخراج تیم رسانه‌ای رسانه ملی، توضیح داد: این اتفاق برای ما هم عجیب بود؛ برای اینکه در سال‌های گذشته شاهد این اتفاقات نبودیم و هنوز هم از علل این اتفاق مطلع نیستیم و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سوگواره سراسری «روز وداع یاران» آیت الله رئیسی را یکی از بزرگترین حامیان حوزه فرهنگ، هنر، شعر و ادب دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جبلی، رئیس سازمان صدا و سیما در خصوص اخراج خبرنگاران صدا و سیما از عربستان گفت: این دوستان عزیز ما در قالب گروه رسانه‌ای بعثه جمهوری اسلامی ایران اعزام شده بودند و در حال انجام وظیفه معمولی و عادی بودند که این اتفاق برایشان افتاد و بازداشت شدند و به بازداشتگاه منتقل شدند. وی افزود: آن‌ها در حال ضبط یک تلاوت قرآن کریم در مسجد نبی بودند ما هم...

خبرگزاری تسنیم

رئیس صدا و سیما به فرودگاه رفت و از پیگیری‌های لازم درباره بازگرداندن گروه رسانه‌ای رسانه ملی از عربستان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ابلاغ سند «سبک زندگی ایرانی - اسلامی» در روزهای آتی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از نمایندگان آیات عظام و مراجع تقلید غروب امروز وارد فرودگاه مدینه شدند و از مسئولان بعثه و ستاد مدینه مورد استقبال قرار گرفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر درودی به بیان توصیه‌هایی برای حجاج در جریان سفر به سرزمین وحی پرداخت و گفت: به دلیل شرایط فصلی و گرمای ویژه هوا مهم‌ترین مشکلی که حجاج درگیرش می‌شوند، گرمازدگی است که برای پیشگیری از بروز این عارضه دستورالعمل‌هایی وجود دارد و درخواست داریم که حجاج به آن‌ها عمل کنند. از جمله این توصیه این است که زائران از لباس‌های رنگ روشن ترجیحا سفید و لباس‌های...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت، خدمات رسانی به زائران ایرانی در حج تمتع را مطلوب و ارزشمند دانست و گفت: تمام توان این مجموعه ارائه خدمات با کیفیت و شایسته به زائران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان حج و زیارت درخصوص استرداد وجوه به آن دسته از حجاج حج 1402 که هنوز مابه التفاوت را دریافت نکرده اند نکاتی را اعلام کرده است.

خبرگزاری تسنیم

کاروان جانبازان سرفراز میهن اسلامی با استقبال معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری به نمایندگی از سرپرست حجاج ایرانی وارد فرودگاه مدینه منوره شد و به جمع زائران خانه خدا پیوست.