دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی جداگانه با سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت از آخرین وضعیت سلامت حجاج کشورمان و برگزاری برنامه های سازمان در این خصوص کسب اطلاع کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با نماینده ولی‌فقیه در امور حج در رابطه با آخرین وضعیت برگزاری برنامه‌ها و مناسک حجاج ایرانی و سلامت آنها تبادل‌نظر کرد.

وب‌گاه الف

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی خانه خدا ضمن تبریک عید بزرگ قربان، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری برنامه ها و مناسک حجاج ایرانی بیت الله الحرام و سلامت آنها گفتگو و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی با حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی خانه خدا ضمن تبریک عید بزرگ قربان، در خصوص آخرین وضعیت برگزاری برنامه‌ها و مناسک حجاج ایرانی بیت الله الحرام و سلامت آن‌ها گفتگو و تبادل نظر کرد. حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی...

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان امروز در گفتگوی تلفنی نماینده ولی‌فقیه در امور حج در خصوص آخرین وضعیت برگزاری برنامه‌ها و مناسک حجاج ایرانی بیت الله الحرام و سلامت آنها گفتگو و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید صادق حسینی امروز شنبه مصادف با دهم ذی الحجه و بعد از پایان مراسم اظهار کرد: امروز در سرزمین وحی روز عید سعید قربان بود و حجاج کشورمان به ادای اعمال حج تمتع پرداختند. وی افزود: حجاج کشورمان روز گذشته همزمان با روز عرفات و امروز مصادف با روز عید قربان دعاگوی مردم شریف ایران اسلامی بوده اند و در سایر اعمال خود نیز نایب الزیاره میلیون‌ها ایرانی...

خبرگزاری مهر

رییس سازمان حج وزیارت گفت: حجاج طی روزهای یازدهم و دوازدهم نیز به رمی جمره می پردازند و عصر روز دوازدهم از سرزمین منا خارج می شوند.

وب‌گاه الف

مسئول محور جمرات در عملیات حج تمتع 1401 با تاکید بر پایان عزیمت حجاج کشورمان به رمی جمرات در روز دهم ذی الحجه گفت: زاِئران کشورمان امروز به رمی جمره عقبه سنگ زدند و اعمال قربانی و تقصیر و حلق را انجام دادند.

وب‌گاه الف

مسئول ستاد مزدلفه درحج تمتع 1401 از تخلیه کامل مزدلفه خبر داد و گفت: بیش از 21 هزار حاجی ایرانی پیاده به سوی منا راهی شدند و ساعتی دیگر وارد این سرزمین می‌شوند.

وب‌گاه منیبان

امشب فرصتی دست داد که در کنسرت نمایش سیصد، در محوطه زیبای سعد آباد، در جمع ایرانیان فرهنگ دوست و هنرمندان ارزشمند کشورمان حضور یابم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، جمعی از متقاضیان حج به دلیل شرایط سنی اعمال شده از سوی عربستان نتوانستند امسال اعزام شوند، اما ان شاءالله در سال آینده زمینه تشرف آنان فراهم خواهد شد.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: متقاضیان حج که امسال به دلیل محدودیت سنی اعمال شده از سوی عربستان نتوانستد این فریضه را ادا کنند، زمینه تشرف آنان در سال آینده فراهم خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت با مسئولان شرکت مطوفی حجاج ایرانی در سرزمین عرفات دیدار و گفت و گو کرد و در جریان آخرین روند خدمت‌رسانی به حجاج قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم دعای روح‌بخش عرفه با حضور پرشور زائران بیت‌الله الحرام در فضای معنوی خیمه بعثه مقام معظم رهبری در صحرای عرفات آغاز شد.

خبرگزاری مهر

مراسم دعای روح‌بخش عرفه با حضور پرشور زائران بیت‌الله الحرام در فضای معنوی خیمه بعثه مقام معظم رهبری در صحرای عرفات آغاز شد.

خبرگزاری مهر

حجت الاسلام والمسلمین نواب در مراسم برائت از مشرکین در سرزمین عرفات با اشاره به تاکید امام امت (رض) بر برائت از کفر و شرک در کنگره عظیم حج، تصریح کرد: پیام پیامبران الهی با برائت عجین است.