دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان حج و زیارت گفت که تا این لحظه 770 هزار متقاضی سفر اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و سایر متقاضیان سفر اربعین تا روز عاشورا 17 مرداد فرصت دارند تا به این سامانه مراجعه کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان سفر اربعین تا 17 مرداد فرصت دارند تا به سامانه سماح مراجعه و پیش ثبت نام انجام دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: متقاضیان سفر اربعین تا روز عاشورا (17 مرداد 1401) فرصت دارند تا به سامانه سماح مراجعه کنند و از 11 محرم ثبت‌نام قطعی انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در حال حاضر سفارتخانه یا دفتر کنسولی در عربستان نداریم؛ در صورتی که حمایت کنسولی محقق شود، منعی برای سفرهای عمره وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا شهرکی ثانوی گفت: هرساله تردد زائران اربعین از طریق مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه انجام می‌شد که امسال بر اساس پیگیری و مذاکرات مقامات ذی ربط کشورمان و اعلام ستاد مرکزی اربعین کشور در نظر است مرز خسروی نیز به پایانه‌های عبوری اربعین اضافه شود. وی در خصوص اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: ساماندهی...

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست زائران ایرانی عصر روز سه‌شنبه (چهارم مردادماه) از سفر حج به کشور بازگشت.

خبرگزاری مهر

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از افزوده شدن مرز خسروی به پایانه‌های عبوری در مراسم پرشکوه اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج وزیارت اعلام کرد آخرین کاروان حاضر در مکه ششم مرداد از فرودگاه جده عازم ایران می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر حدود 6 هزار و 900 نفر در مدینه و حدود 5 هزار و 500 حاجی نیز در مکه حضور دارند که به تدریج در روزهای آتی به کشور بازمی گردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور متن اطلاعیه شماره 2 ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) به شرح زیر است: به اطلاع ملت عزیز و محبان اهل بیت (علیهم اسلام) می‌رساند با توجه به درخواست‌های واصله به ستاد مرکزی اربعین پیرامون تمدید مهلت پیش ثبت نام برای امکان شرکت در این مراسم معنوی و آخرین تصمیمات مدنظر جهت تمدید مهلت اعلامی جهت مدنظر قرار گرفتن توسط...

وب‌گاه منیبان

وزیر امور خارجه در گفتگو با رئیس سازمان حج و زیارت از آخرین وضعیت سلامت حجاج کشورمان کسب اطلاع کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیش‌ثبت‌نام متقاضیان زیارت اربعین در سامانه سماح که از 10 تیرماه آغاز شد و قرار بود تا پایان ماه جاری به پایان برسد، با تصمیم ستاد مرکزی اربعین و کمیته اعزام تمدید شد. بر همین اساس، علاقه‌مندان به زیارت اربعین می‌توانند تا عاشورای حسینی هم‌زمان با 17 مردادماه با مراجعه به سامانه سماح، آمادگی خود را برای تشرف به کربلا در ایام اربعین اعلام کنند. ستاد...