دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری دانا

فرماندار خرمشهر گفت: سفر گروهی و انفرادی زائران برای شرکت در مراسم عرفه از امروز در مرز شلمچه آغاز شد و هم اکنون این مرز برای عبور زائران باز است.

خبرگزاری دانا

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت اعلام کرد که مسئولان مراکز پزشکی از مکان‌های در نظر گرفته شده برای ارائه خدمات درمانی به زائران در مشاعر مقدسه بازدید کرده و در این خصوص تمهیدات لازم را اندیشیده‌اند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: امکانات و تجهیزات لازم به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران ایرانی در عرفات و منا مستقر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با نزدیک شدن به روز عرفه، هزینه سفر عتبات برای چندمین بار گران شد و نه تنها سفرهای هوایی، بلکه تشرف زمینی به عراق نیز با افزایش قابل توجهی همراه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: تمام تلاش کارگزاران در سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری این است که زائران دغدغه ای جز زیارت، دعا و انجام اعمال و مناسک حج نداشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حج و زیارت در جمع زائران حج تمتع 1401 گفت: سعه صدر در برخی ایام و آرامش به همراه موکول کردن استفاده از اینترنت به ساعات آخر شب بسیار مهم و ضروری است.

خبرگزاری دانا

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه شماره یک، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعزام زائران اربعین را برای امسال اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد مکه مکرمه گفت: حج تمتع امسال علیرغم تمامی دغدغه‌ها در خصوص موضوعات زیرساختی، در کوتاه‌ترین زمان و با رویکرد جهادی و تلاش شبانه روزی همه همکاران راه اندازی شد.

وب‌گاه الف

عربستان اگرچه حج را پس از دو سال با کمترین محدودیت برگزار کرده، اما کعبه هم‌چنان از دسترس زائران دور است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت بر ضرورت تبیین اقدامات صورت گرفته در حج تمتع 1401 تاکید کرد و گفت: اقناع سازی زائران در خصوص شرایط و مشکلاتی که قبل و بعد از اعزام وجود داشته صورت گیرد.

وب‌گاه الف

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه شماره یک، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های اعزام زائران اربعین را برای امسال اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

دورتا دور کعبه، دیوار حائلی به طول یک‌ونیم متر و با قطر 60 تا 70 سانتی‌متر، در سه متری کعبه کشیده شده است، طوری‌که امکان دست زدن به خانه خدا و یا ورود به «حجر اسماعیل» وجود ندارد، اما فاصله به گونه‌ای نیست که مانع شرعی برای طواف ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مرکزی اربعین حسینی در اطلاعیه‌ای، محدودیت‌های اعزام زائران اربعین را برای امسال اعلام کرد.