دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت، گفت: 100 درصد زائران حج تمتع 1401 با 162 پرواز ایران‌ایر به سلامت وارد فرودگاه‌های مدینه و جده شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت بر اهتمام تمامی کاروان ها به زمانبندی برای اعزام زائران به مشاعر مقدسه تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

نرم افزار زائر یاب پیش از عزیمت حجاج ایران به مشاعر مقدسه عرفات، مشعرالحرام و منا راه اندازی شد.

خبرگزاری تسنیم

با عزیمت 1315 زائر از مدینه منوره به سمت مکه مکرمه پرونده زائران مدینه قبل در حج امسال بسته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعزام زائران حج تمتع کشورمان به عربستان به پایان رسید و 39 هزار و 635 ایرانی در قالب 296 کاروان از طریق 18 ایستگاه پروازی وارد سرزمین وحی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام نواب متولد 1336 در اصفهان است که تنها چند ماه از 65 سالگی او گذشته است. چرا که بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، افراد متولد 10 تیر 1336 به بعد امکان سفر به حج تمتع را داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امسال نخستین سالی است که عربستان برای سرپرست حجاج ایرانی ویزا صادر نکرده و محدودیت‌ها را برای عوامل حج نیز اعمال کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت اعلام کرد از 22 خرداد تا 13 تیر بیش از 21 هزار ایرانی به روضه منوره مشرف شدند.

خبرگزاری تسنیم

مسئول اسکان عملیات حج با بیان اینکه عقد قرارداد با هتل‌ها با کار کارشناسی دقیق و ارزیابی‌های میدانی و امتیازدهی به هتل‌ها انجام می‌شود، از عقد قرارداد اجاره با هتل‌های مکه و مدینه از طریق اعلام فراخوان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبری در هتل ویولت مکه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به آخرین تمهیدات اندیشیده شده در مشاعر مقدسه گفت: 282 نیروی حمل و نقل ترددی آماده خدمت رسانی و نظم بخشی برای انتقال زائران به مشاعر مقدسه هستند.