دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تردد زائران عتبات عالیات به صورت کاروانی و انفرادی از مرز شلمچه همچنان امکان پذیر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - براساس اطلاعیه سازمان حج و زیارت تاکنون بیش از 37 درصد از زائران و عوامل حج 1401 سرزمین وحی را به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کردند.

خبرگزاری دانا

دولت الکترونیک، یک دولت ارقامی دیجیتالی بدون دیوار و یک دولت بدون ساختمان و سازمانی مجازی است که خدمات دولتی را به صورت بلاواسطه به مشتریان ارائه می‌دهد و موجب مشارکت آنان در فعالیتهای سیاسی می‌گردد. گسترش دولت الکترونیک در کشورمان ایران، پس از گذشت 4 برنامه توسعه‌ای کشور، رشدی بیشتر از 40درصد دربرنداشته و ما را از افق 1404 دور کرده است.

خبرگزاری مهر

مسئول پشتیبانی ستاد مکه مکرمه در حج تمتع 1401 آخرین جزییات ارائه خدمات بیمه‌ای به حجاج در موسم حج تمتع را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کل حوزه ریاست سازمان حج و زیارت گفت: هم اکنون 10 نفر از حجاج کشورمان در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد 4 نفر در بیمارستان سعودی و مابقی در بیمارستان مرکز پزشکی حج تحت درمان هستند و البته حال عمومی آنها خوب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سه نفر از حجاج کشورمان در عربستان دارفانی را وداع گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، وحید اسکندری با بیان اینکه دو نفر از حجاج فوت شده زن و نفر سوم مرد است، اظهار داشت: بانوان فوت شده خانم زینب ملاحی از استان هرمزگان و خانم اکرم موسوی از تهران نام دارند. وی با بیان اینکه ابراهیم خوش‌کیش نیز از خراسان رضوی بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت، ادامه داد: یک نفر از این عزیزان قبل از اعمال و مناسک ایام تشریق و 2 نفر نیز بعد از ایام...

وب‌گاه عصر ایران

بانوان فوت شده خانم زینب ملاحی از استان هرمزگان و خانم اکرم موسوی از تهران نام دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از فوت سه نفر از حجاج کشورمان در عربستان خبر داد و گفت: هم اکنون 10 نفر از حجاج نیز به دلایل مختلف در بیمارستان بستری و تحت درمان هستند که البته حال عمومی آنها خوب است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از ابلاغ مصوبه ای مبنی بر ارائه خدمات از 15 مردادماه در بستر سامانه ایران من بر مبنای تزریق دو دوز واکسن به اضافه دوز یادآور خبر داد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: نخستین گروه حجاج زنجانی امروز ساعت 15:40 دقیقه از فرودگاه زنجان وارد استان می‌شوند.

خبرگزاری مهر

سرپرست حجاج ایرانی خواستار بازنگری درفرآیند اعزام نیروها و عوامل اعزامی به حج شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا که به تمام دستگاه‌ها ابلاغ شده است؛ ارائه خدمات از 15 مرداد ماه در بستر سامانه بر مبنای تزریق دو دز واکسن به اضافه دز یادآور است.