دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه مشرق نیوز

درپی انتشار خبری درباره قیمت 9 میلیون تومانی پرواز تهران - نجف - تهران، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که در حال حاضر قیمت بلیت رفت و برگشت این پرواز در سایت‌های معتبر حدود شش میلیون تومان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه مردم باید بلیت پرواز را برای سفرهای خود به ویژه برای انجام زیارت از سایت‌های معتبر خریداری کنند، گفت: در حال حاضر قیمت بلیت رفت و برگشت پروازهای نجف تقریبا به حدود شش میلیون تومان می‌رسد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان هواپیمایی کشوری: مردم باید بلیت پرواز را برای سفرهای خود به ویژه برای انجام زیارت از سایت‌های معتبر خریداری کنند. در حال حاضر قیمت بلیت رفت و برگشت پروازهای نجف تقریبا به حدود شش میلیون تومان می‌رسد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت و جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با حضوردر دفاتر نمایندگی مراجع عظام تقلید در مدینه منوره، با نمایندگان مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

وب‌گاه الف

مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون 23228 زائر هموطن با 94 پرواز از 19 ایستگاه پروازی برای انجام مناسک حج، راهی سرزمین وحی شدند.

وب‌گاه الف

امروز پس از 28 ماه انتظار برای برقراری سفر زمینی عتبات، نخستین گروه زائران از طریق مرز شلمچه عازم عراق می‌شود و اعزام کاروان‌های عتبات از مرز مهران نیز از فردا آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون 23228 زائر هموطن با 94 پرواز از 19 ایستگاه پروازی برای انجام مناسک حج، راهی سرزمین وحی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت با حضور در دفاتر نمایندگی مراجع عظام تقلید در مدینه منوره، با نمایندگان مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری مهر

مراسم بدرقه کاروان ویژه حج جانبازان روز جمعه سوم تیر ماه در هتل هویزه تهران و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: اشخاص حقیقی و حقوقی یا هر شخصی که قادر به ارائه خدمات و ثبت نام و اعزام زائران است می‌توانند با مراجعه به دفاتر حج و زیارت نسبت به اخذ مجوز برای اعزام رائران به عتبات عالیات اقدام کنند.

وب‌گاه الف

همزمان با ورود نیمی از زائران ایرانی به عربستان، رییس مرکز پزشکی حج با اعلام این‌که درحال حاضر بیماری در بستری بیمارستانی نداریم و همه زائران در سلامت کامل هستند و مشکلی برای تامین دارو در عربستان وجود ندارد، گفت: بیشترین مراجعه زائران ایرانی به مراکز درمانی به خاطر اسپاسم عضلانی بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روابط عمومی سازمان حج و زیارت از استقبال عربستانی ها از میهمانان خانه خدا با گل و آب زمزم دادند.