دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت ضمن اعلام جزییات اعزام زائران به عتبات عالیات گفت: ظرفیت اعزام زائران تا شهریور ماه 45 هزار نفر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرعشی درباره فوت یکی از زائران ایرانی گفت: «متأسفانه یکی از هموطنانمان بعد از مراجعه به بیمارستان سعودی درگذشت. هم‌اکنون هیچ مورد بستری‌ای از زائران ایرانی در بیمارستان‌های سعودی نداریم.»

وب‌گاه عصر ایران

ستاد مکه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تعداد زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع 1401 در عربستان تا پایان امروز به 30 هزار 776 نفر می‌رسد که بیش از 77 درصد سهمیه 39 هزار و 600 نفری کشورمان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان حج و زیارت اعلام کرد: تعداد زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع 1401 امروز (دوشنبه) از مرز 30 هزار نفر گذشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که مرزهای زمینی به عراق بازگشایی شده؛ اما فقط زائران در قالب کاروان سازمان حج و زیارت امکان تردد از مرزهای زمینی را دارند و سفرهای انفرادی یا گروهی از طریق مرز زمینی ممنوع است.

خبرگزاری دانا

سعید کریمی‌خو گفت: طبق برنامه، پیش ثبت نام اعزام زائران اربعین از روز جمعه 10 تیرماه آغاز و به مدت 20 روز ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم

مسئول حمل و نقل درون شهری ستادمکه مکرمه گفت: مشکلی در انتقال و بازگشت زائران به مسجدالحرام وجود ندارد و طبق نظر سنجی انجام شده زائرین تاکنون از خدمات ارائه شده در این بخش رضایت دارند.

خبرگزاری دانا

اعزام اولین کاروان حجاج مازندران امروز با حضور مسئولان سازمان حج و زیارت، فرماندار میاندورود، مدیرکل فرودگاه های مازندران انجام شد.

خبرگزاری مهر

مسئول حمل و نقل درون شهری ستاد مکه گفت: مشکلی در انتقال و بازگشت زائران به مسجدالحرام وجود ندارد و طبق نظر سنجی انجام شده زائرین تاکنون از خدمات ارائه شده در این بخش رضایت دارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

به گفته مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه پیش ثبت نام اعزام زائرین به عتبات در اربعین حسینی از جمعه 10 تیر آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس آخرین اطلاعات و آمار موجود تا لحظه مخابره این خبر 30776 زائر ایرانی برای انجام مناسک حج تمتع از 19 ایستگاه پروازی کشور راهی عربستان شدند.

خبرگزاری دانا

کریمی خو با تاکید براینکه امسال برای ورود زائرین به کشور عراق سخت گیری‌هایی وجود دارد، اعلام کرد: تا زمانی که زائرین در سامانه سماح ثبت نام نکنند، امکان خروج آن‌ها علیرغم داشتن گذرنامه امکان پذیر نیست.

وب‌گاه تابناک

وزیر کشور از آغاز نام‌نویسی زائران اربعین طی روزهای آینده خبر داد و گفت که بر اساس توافق صورت گرفته با دولت عراق روزانه 2 هزار 500 نفر می‌توانند بدون ویزا از طریق هوایی به این کشور سفر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد وحیدی گفت: از روزهای آینده ثبت نام عتبات عالیات در سامانه حج و زیارت آغاز می‌شود تا کسانی که قصد مشارکت دارند نام‌نویسی کنند.