دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی از تاریخ 10 تیرماه آغاز می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی از تاریخ 10 تیرماه انجام می شود و در این مرحله صرفاً پیش ثبت نام انجام می شود و به منزله ثبت نام قطعی نیست.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه "سلام حاجی" به منظور ارتباط بیشتر با زائران حج تمتع سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حید اسکندری مسئول حوزه ریاست و روابط عمومی عملیات حج تمتع 1401 گفت: همواره یکی از دغدغه‌های سازمان حج و زیارت دریافت پیام‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های زائران در سفر‌های زیارتی است که امکان این امر در بستر‌های مختلف فراهم شده است. وی افزود: در حج امسال با راه اندازی سامانه «سلام حاجی» در پورتال سازمان حج و زیارت بستری برای ارتباط بیشتر زائران حج سال...

خبرگزاری مهر

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت، از راه اندازی سامانه «سلام حاجی» به منظور ارتباط بیشتر با زائران حج تمتع 1401 خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با اعمال محدودیت‌ها توسط دولت عربستان امسال زائران ایرانی با چالش هایی همراه بودند و برخی از این مشمولان از حج تمتع جاماندند. در این گزارش به حواشی حج تمتع 1401 می‌پردازیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان حج و زیارت اعلام کرد تاکنون بیش از 26 هزار زائر ایرانی در قالب 215 کاروان وارد مکه مکرمه شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه "سلام حاجی" به منظور ارتباط بیشتر با زائران حج تمتع سال 1401 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت پس از مُحرم شدن در مسجد شجره وارد مکه شد و در محل ستاد مکه مورد استقبال رئیس سازمان حج و زیارت قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

دستگردی گفت: پیش ثبت نام اعزام زائرین به عتبات در اربعین حسینی از جمعه 10 تیر در سامانه سماح آغاز خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با برگزاری نشست شورای برنامه ریزی بعثه رهبر معظم انقلاب و سازمان حج و زیارت در مدینه اعلام شد که آخرین گروه از زائران ایرانی مدینه قبل؛ امروز وارد شهر پیامبر اکرم (ص)، خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مرعشی درباره فوت یکی از زائران ایرانی گفت: «متأسفانه یکی از هموطنانمان بعد از مراجعه به بیمارستان سعودی درگذشت. هم‌اکنون هیچ مورد بستری‌ای از زائران ایرانی در بیمارستان‌های سعودی نداریم.»