دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت از ورود بیش از 11 هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

مسئول اسکان ستاد مدینه به تشریح جزئیات رزرو هتل‌های ایرانی از طریق وبینار تا ثبت نهایی و بازدید میدانی از هتل‌ها و اسکان و بدرقه زائران از مدینه پرداخت و گفت: 60 درصد قیمت حج هزینه مسکن است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان حج و زیارت، نام‌نویسی از متقاضیان سفر زمینی به عتبات را آغاز کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه منیبان

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش اعزام عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از بازگشایی راه زمینی کربلا بدون اخذ ویزای سفر به روی زائران ایرانی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر سید صادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و تنی چند از اعضای ستاد مدینه منوره عصر روز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه راهی مسجد شجره شدند تا زائرانی را که از مدینه وداع کرده و در این محل ردای احرام برتن کرده اند را بدرقه نمایند. زائران مدینه قبل پس از احرام بستن در میقات شجره با اتوبوس‌های حمل و نقل برون شهری...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه خوشبختانه با کمترین مشکل در تأمین دارو مواجه شدیم، اظهار داشت: با انتقال بخشی از داروهای مورد نیازکه همزمان با اعزام زائرین انجام شد و ورود سه محموله دیگر مشکل دارو به طور کلی حل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وضعیت محل نصب چادرها در صحرای عرفات مورد ب. ررسی میدانی مسئولان مربوطه سازمان حج و زیارت قرار گرفت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت کشور عراق گفت که اخبار منتشر شده درباره ورود روزانه 15 هزار زائر ایرانی از مرزهای زمینی و بدون روادید صحت ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

«احمد وحیدی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و «عثمان الغانمی» همتای عراقی او در 17 خرداد 1401 در تهران، یادداشت تفاهمی درخصوص 5 پرونده مهم از جمله ساماندهی ورود زائران از طریق گذرگاه های مرزی زمینی، امضا کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت کشور عراق گفت: اخبار منتشر شده درباره ورود روزانه 15 هزار زائر ایرانی از مرزهای زمینی و بدون روادید صحت ندارد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به استقرار کادر پزشکی در مدینه و مکه برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی گفت: دارو به اندازه کافی موجود است و برای تأمین داروهای مشکلی نداریم.