دوشنبه 7 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون ستاد مکه و مسئول فناوری اطلاعات حج و زیارت گفت: نرم افزار موبایلی زیارت برای بهره برداری زائران، عوامل اجرایی و کارکنان ستادی سازمان حج و زیارت و اجرایی شدن آن در حج 1401 طراحی و ساخته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان حج و زیارت که از سوی ستاد اربعین، مسؤول ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین شده، اعلام کرده که پیش ثبت‌نام در این مرحله به منزله ثبت‌نام قطعی نیست و پیش ثبت‌نام از متقاضیان هیچگونه تعهدی برای سازمان حج و زیارت مبنی بر اعزام ایجاد نمی‌کند و متعاقباً اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام قطعی انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه الف

پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در مراسم اربعین حسینی در حالی از صبح امروز (جمعه، 10 تیر) آغاز شد که طبق اعلام سازمان حج و زیارت ثبت درخواست به منزله ثبت‌نام قطعی نیست و برای این سازمان الزام آور نخواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیش ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین 1401 از صبح روز جمعه دهم تیرماه درحالی آغاز شد که شرط‌هایی برای شرکت در آن تعیین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیش ثبت‌نام پیاده‌روی اربعین 1401 از صبح روز جمعه 10 تیرماه درحالی آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیش ثبت نام متقاضیان شرکت در مراسم اربعین حسینی در حالی از صبح امروز (جمعه، 10 تیر) آغاز شد که طبق اعلام سازمان حج و زیارت ثبت درخواست به منزله ثبت‌نام قطعی نیست و برای این سازمان الزام آور نخواهد بود.

خبرگزاری دانا

وزیر امور خارجه کشورمان و رئیس سازمان حج و زیارت در تماس تلفنی به وضعیت زائران ایرانی در عربستان و آخرین اقدامات برای روابط تهران و ریاض اشاره کردند.

وب‌گاه فرارو

با توجه به اینکه نکات و موارد مهم از طریق شماره تلفن همراه ثبت شده در سامانه اطلاع رسانی خواهد شد، لذا در ثبت شماره تلفن همراه نهایت دقت را به عمل آورید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با رئیس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید صادق حسینی گفت: تا این لحظه همکاری لازم از سوی عوامل ذیربط اجرائی حج در عربستان سعودی با سازمان حج و زیارت ایران صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی از فردا، 10 تیرماه آغاز می شود.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای سیدصادق حسینی رئیس سازمان حج و زیارت، در جریان آخرین وضعیت حجاج ایرانی قرار گرفت.