پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با هشدار به زائران حج، گفت: پلیس برابر قانون از ادامه سفر زائران حج که حتی به مقادیر بسیار اندک موادمخدر، روانگردان، دارو و قرص‌های غیرمجاز و ممنوعه حمل می‌کنند، ممانعت به‌عمل آورده و برابر قانون با تشکیل پرونده قضایی، مجرمان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب که جمعه شب همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت و جمعی از مسئولان این حوزه وارد مدینه منوره شد، در نشست خبری ضمن تشریح برنامه‌های حج تمتع 1403 از همه خدمتگزاران به ضیوف الرحمان خواست تا وظایف خود را به خوبی انجام بدهند و تاکید کرد: اساس کار ما خدمتگزاری و تسهیل امور زائران است. وی افزود: در حج امسال نسبت به...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حج وزیارت با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گفت: سعی شده تا با تلاش، همکاری، همدلی و وفاق با دست‌اندرکاران بعثه مقام معظم رهبری، حجی در طراز جمهوری اسلامی رقم بزنیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان حج و زیارت با ارائه توضیحاتی درباره برقراری عمره در سال 1403، آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به لحاظ تغذیه، اسکان و درمان زائران ایرانی در حج را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان حج و زیارت درباره برقراری عمره در سال 1403 توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری دانشجو

سازمان حج و زیارت چگونگی دریافت سریع‌تر ارز مسافرتی حج تمتع امسال را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان حج و زیارت جزییات پوشش بیمه‌ای زائران حج تمتع 1403 را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان حج و زیارت جزئیات پوشش بیمه‌ای حج تمتع امسال را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جزئیات پوشش بیمه‌ای حج تمتع 1403 اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه مشورتی مشترک وزارت امور خارجه، بعثه مقام معظم رهبری، سازمان حج زیارت و دیگر نهادهای ذیربط با حضور وزیر امور خارجه برگزار شد.